اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
در راستای تعامل دو دستگاه اجرایی برگزار شد:

صبح امروز دومین نشست مهندس کتانباف شهردار ،مهندس فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز و مجموعه ای از مدیران دو دستگاه در محل دفتر مدیرعامل آبفا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مهندس فردوس کریمی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دومین نشست با مسولان شهرداری آن را  ماحصل عنایت ویژه مهندس کتانباف به حوزه آب و فاضلاب کلانشهر اهواز دانست.


مهندس کریمی  با اشاره به اینکه وی و مهندس کتانباف به عنوان دو مدیر اجرایی همواره درگیر اجرای پروژه های بزرگ و خدماتی به شهروندان هستند برقراری تعامل دو دستگاه را لازمه سازندگی و رضایت مردم عنوان کرد.

از نظر وی برگزاری دو نشست درمدت کوتاه تصدی شهردار محترم جهت بررسی راهکارهای ایجاد هم افزایی بین دو دستگاه نوید تازه ای در حوزه بهبود خدمات می دهد .

این مقام عالی رتبه در شرکت آبفا اهواز یکی از مهم ترین خروجی های این تعامل را  سرعت بخشيدن به اجراي طرح هاي زيرساختي آب و فاضلاب و شهرداري بیان نمود و تزلزل در ارائه خدمات از سوی هر یک از دستگاهها در پروژه های مشترک را باعث ضرر به شهروندان برشمرد.
مهندس فردوس کریمی گفت:ان شاا... تمام مدیران در سطح استان ضمن معرفی پتانسیل های همکاری در راستای تعامل در فصل مشترک ها  به ارائه خدمات بهینه به مردم برآیند.

مهندس کریمی به حفاری در خیابان های کم عرض اشاره نمود که تقریبا کل آسفالت از بین می رود و از شهرداری خواست  در این زمینه  همکاری همه جانبه باشرکت اعمال نماید.

وی سهولت در اعطای مجوز حفاری ها در سطح شهر را نکته قابل تاملی در این تعامل به حساب آورد .
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز از تعیین پنج گروه لایروبی درحال حاضر و پنج گروه دیگر در روزهای آتی جهت لایروبی خبر داد و گفت: دیزل ژنراتورها در ایستگاه های پمپاژ نیز توسط شهرداری در حال اورهال هستند که آماده فصل بارندگی می شوند.

در ادامه،  مهندس کتانباف با ابراز امیدواری نسبت به شکلگیری این همکاری به بهترین شکل ممکن ، گفت: درحال حاضر بیشترین درخواست ها در سطح شهر مربوط به حوزه آب و فاضلاب است که بنا بر گفته مهندس کریمی در سنوات گذشته می بایست به وضعیت آن ها رسیدگی می شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه در سال ۱۳۷۳ شرکت آبفا و شهرداری از یکدیگر جدا گشته و تاکنون به دلیل عدم تخصیص اعتبار شبکه آب های سطحی ایجاد نشده است تنها به صورت موضعی به آن رسیدگی شده که تاثیری در بهبود وضعیت در فصل بارندگی ندارد.

شهردار کلانشهر اهواز از همکاری شرکت آبفا اهواز  در اجرای تعهدات خود در فصل مشترک ها با این سازمان قدردانی نمود و تعامل در راستای ایجاد شبکه دفع آب های سطحی، بازبینی پمپ ها و دیزل های ایستگاه های پمپاژ فاضلاب، لایروبی، هماهنگی جهت مرمت های بعد از حفاری، نوار حفاری ها و... را از جمله اقداماتی عنوان داشت که مستلزم برقراری تعامل مستمر در عین سرعت عمل بالا هستند.

مهندس کتانباف خواستار کار مشترک به صورت ضرب العجل در برخی خیابان های منبع آب توسط شهرداری و آبفا اهواز شد و مجالی را برای انفعال طرفین در این خصوص جایز ندید.

وی افزود: شهرداری آمادگی کامل برای روکش حفاری ها در برخی مناطق بحرانی از جمله خیابان های شهید صباحی، کوی رمضان، خیابان های  ۱تا۴ خالدی ، ۲۰متری شهرداری، خیابان شهید سواری و برخی خیابانهای منطقه گلستان را دارد و به محض اجرای پروژه های آبفا اقدام به مرمت خیابان ها می نماید.

وی در پاسخ به لزوم تسهیل در امر اعطای مجوز حفاری از سوی شهرداری گفت : نهایت همکاری خود را دراین زمینه اعمال خواهم داشت


/شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار