اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با تاکید بر تسریع در روند ارسال گذرنامه از سوی اداره‌کل پست به کنسولگری‌ها گفت: در حال حاضر ارسال گذرنامه‌ها به سمت کنسولگری مقداری با کندی انجام می‌شود که در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم. 

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی امروز (چهارشنبه سوم آبان ماه) در پایان نشست ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: این جلسه برای بررسی آخرین هماهنگی‌های لازم در شلمچه و چذابه بود و بحمدلله دستگاه‌های مختلف اقدامات خود را به خوبی انجام داده‌اند. 

استاندار خوزستان افزود: در هر دو مرز آماده استقبال از زائران عزیز هستیم و هم‌اکنون تردد زائران در مسیر به سمت کشور عراق در جریان است؛ پارکینگ‌ها، راه‌ها، محل مواکب و پایانه‌های مرزی آماده است و مشکل خاصی نیست.  

شریعتی با تاکید بر تسریع در روند ارسال گذرنامه از سوی اداره‌کل پست به کنسولگری‌ها گفت: در حال حاضر ارسال گذرنامه‌ها به سمت کنسولگری مقداری با کندی انجام می‌شود که در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم و جز این مساله مورد خاص دیگری گزارش نشده است. 

استاندار خوزستان در ارتباط با وضعیت صادرات به عراق در ایام اوج تردد زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در صورتی که طرف عراقی همراهی کند تلاش می‌کنیم در راستای شعار سال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است در هر دو مرز و یا حداقل در مرز شلمچه در روند صادرات هیچ توقفی نداشته باشیم البته معاون امنیتی و انتظامی استانداری رایزنی‌هایی با مقامات در مرز شلمچه داشته است و این قول داده شده که مشکل خاصی نباشد و صادرات برقرار باشد. 


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار