اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و اهالی کوی منبع آب صبح امروز به منظور بررسی امکانات و خدمات موجود جهت اسکان و جابجایی خانوارها در معرض خطر این منطقه از شهر جدید رامین بازدید کردند.

مازیار جهانبخشی بابادی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به خانوادهای داغدار و ابراز  همدری و تاسف از این حادثه دلخراش افزود.با توجه به برگزاری نشست های و جلسات متعدد ومکرر که دراین رابطه در چند روز گذشته با مسولین و اهالی منطقه داشته ایم قرار بر این شد که همراه این عزیزان از شهرجدید رامین بمنظور بررسی و سنجش امکانات و خدمات و بافت آن بازیدی داشته باشیم و نقطه نظرات و مشکلات خواسته های اهالی را در این رابطه بشنویم و الحمدالله تا حدودی اهالی تمایل به اسکان در این محل دارند و ماهم بر خواسته های آنها و تا فراهم شدن خدمات و امکانات جایگاه آنها تاکید داریم و تا شرایط اسکان آنها ایده آل نباشد کار انتقال را به این مکان انجام نخواهیم داد.

فعلا بخاطر حفظ جان شهروندانمان ووخانواده های در معرض خطر که ۱۵ خانواده می باشند بصورت موقت در واحدهای آماده اتتقال میدهیم تا اینکه بقیه واحده های که آماده شدهراند کار واگذاری را انجام خواهیم داد.

جهانبخشی گفت.هدف ما جلب رضایت مردم است و ما دنبال آسایش. راحتی و حفظ سلامت جانی. روحی و روانی شهروندانمان هستیم که بدون دغدغه به روال طبیعی زندگی خود ادامه دهند و خدای نکرده دوباره حوداثی این چنین دردآور برای دیگر ساکنان رخ ندهد و در این زمینه شهروندان و اهالی این منطقه باید با ما کهؤخدمتگذاران آنها هستیم و سایر دستگاهای اجرایی جهت جابجایی همکاری کنند چراکه جان خودشان در خطر هست و باید به قانون تکمین کنند.

این عضو شورای شهر در پایان صحبت های خود در خصوص خواسته های اهالی که اشتغال و سرویس ایاب و ذهاب بود گفت تمام سعی و تلاش خود را میکنیم و در تلاش و مذاکره با مسولان استان هستیم که این مشکلات را برطرف کنیم.


هادی قنوات دیگر عضو شورای شهر که در این بازدید حضور داشت ضمن ابراز همدردی و تسلیت به این دو خانواده عزادار افزود.ما به اتفاق شهردار و اعضای شورای شهر وومسولان شهرداری از بدو وقوع حادثه در محل حضور داشتیم و بعنوان یک خادم در کنار این خانواده ها بوده و هستیم و هم درد مشکلات آنها خواهیم بود.

وی افزود دو سه پیشنهاد برای جابجایی و انتقال این خانواده های داشتیم که دیروز از شیرین شهر و امروز از شهر جدید رامین به اتفاق اهالی بازدید داشتیم  و امکانات را بررسی کردیم که شهر جدید رامین از نظر ما و اهالی مناسبتر د از شرایط جغرافیایی مورد پسندتر هست و میشود گفت داری همه امکانات ازقبیل آب. برق. درمانگاه. مسجد. مدرسه می باشد.

ولی فعلا سکونت صورت نگرفته است  ۱۵ خانواری که بصورت اورژانسی هست واحدهایی برای آنها درنظر گرفته شده است.و قرار است ۸۴ خانوار درراین منطقه اسکان پیدا کنند.

تعدادی از واحدهای رامین در حد ۸۵ درصد آماده اند و طبق مذاکرات با مسولان این شهر قرار است ظرف مدت ۲ ماه کامل کنند.

وی افزود درصورتی که اهالی همکاری کنند و رضایت کتبی انتقال دهند به سرعت کار انتقال و وگذاری واحدها انجام خواهد شد.

قنوات افزود کل مبلغ این واحدها۵۲ میلیون تومان میباشد که ۱۲ میلیون آن را استانداری پرداخت خؤاهد کرد و باقی مانده مبلغ را طی ۱۵ سال با اقساط  ماهی ۳۰۰ تومان متقاضیان مستقر پرداخت خواهند کرد.

وی در پایان افزود.لازمه اجرایی انتقال و اسکان این شهروندان همکاری آنها با مسولین می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار