شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی:
استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی گفت: شهردار اهواز با جدیت تمام پیگیر روند پیشرفت پروژه های شهرداری است.

صبح امروز شریعتی استاندار خوزستان به همراه منصور کتانباف شهردار اهواز از پروژه های عمرانی شهرداری بازدید کردند.استاندار خوزستان با بیان این مطلب که با ورود  کتانباف به شهرداری اهواز پروژه ها جان تازه ای به خود گرفتند، افزود: خوشبختانه پروژه ها به سرعت در حال پیشرفت  است و شهردار اهواز با جدیت تمام پیگیر روند پیشرفت پروژه های شهرداری است.

شریعتی ادامه داد: این  امر  در بازدید میدانی از پروژه های عمرانی کاملا مشاهده می شود و در  مدت کوتاهی که از تصدی آقای کتانباف  بعنوان شهردار اهواز می گذرد  پروژه ها به شکل مناسب تری در حال اجرا هستند.

وی در خصوص عقب ماندگی ‌در پیشرفت برخی پروژه های عمرانی شهرداری گفت: امیدوارم پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه و بهره برداری برسند و این عقب ماندگی ها اصلاح و جبران شود  تا مردم عزیز و شریف اهوازی بتوانند از این خدمات ارائه شده استفاده کنند و از آسایش و امنیت بهتری در عبور و مرور برخوردار شوند .

استاندار خوزستان ضمن اعلام حمایت استانداری از پروژه های عمرانی شهرداری، اظهار داشت: استانداری همواره در کنار شهرداری بوده و ما هر چقدر انگیزه و تحرک در دستگاه اجرایی شهرداری را شاهد باشیم آمادگی بیشتری برای کمک در رفع مشکلات خواهیم داشت. 
وی خاطرنشان کرد: کمک های مالی به پروژه های شهرداری از محل ارزش افزوده صورت گرفته است و از محل اعتبارات عمرانی نیز بنا بر توافقات انجام شده کمک های قابل ملاحظه ای را برای شهرداری در حوزه های عمرانی خواهیم داشت که در زمان مقتضی اجرایی خواهد شد.
 
شایان ذکر است غلامرضا شریعتی و منصور کتانباف  از پروژه های تقاطع چند سطحی  شهید بندر، کوی گلف ، تقاطع غیر هم سطح جانباز واقع در زردشت و مسیر غربی پل ششم حدفاصل بلوار آریا تا بلوار گلستان بازدید کردند و استاندار خوزستان از روند پیشرفت پروژه ها اظهار رضایت کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار