همه روزه از گوشه و کنار استان خبرهایی منتشر می شود که پایگاه خبری شوشان بخشی از آن ها را در قالب شنیده ها منتشر می کند.

"> از گوشه و کنار خوزستان / رایزنی ها برای انتخاب رییس شورای شهر / شهردار اهواز : برای ماندن لابی نمی کنم / بازشماری 10 درصد آرا / اعتراض 80 کاندیدا در اهواز / جلسات شبانه برای انتخاب رییس و...
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

همه روزه از گوشه و کنار استان خبرهایی منتشر می شود که پایگاه خبری شوشان بخشی از آن ها را در قالب شنیده ها منتشر می کند.

 

* در محافل شنیده می شود که قربانعلی سعادت نیا، علی ناصری، حسین حیدری و زیبا صالح پور و هوشنگ شیرمردی برای ریاست شورای اهواز مطرح اند. رایزنی هایی در این باره در جریان است.

* مهندس کتانباف شهردار دو سال و نیم گذشته کلانشهر اهواز در گفتگوهایی اظهار داشته که مایل به ماندن در شهرداری نیست و برای ماندن با کسی لابی نمی کند. ناظران امور معتقدند بهتر است بزرگان استان و معتمدان شهر اهواز وارد شوند و یا ایشان را متقاعد به ماندن و شور و مشورت با شورای جدید کنند یا اینکه گزینه ای قوی تر از وی را به اهواز بیاورند و بهتر است که شورا به هیچ وجه تن به گزینه های ضعیف ندهد حتا اگر قرابت سیاسی یا قومی با آنها داشته باشد.

* با اعتراض حدود80 نفر از کاندیداهای شورای چهارم اهواز گویا بازشماری 10 درصد از صندوق ها در دستور کار قرار گرفته است. از قرائن برمی آید که یکی از نمایندگان اهواز هم به دنبال بازشماری 10 درصد آرا است.

* از مهندس محمدرضا شمسایی شهردار اسبق اهواز و نزدیک به جریان کارگزاران سازندگی به عنوان یکی از گزینه های وزارت نیرو نام برده می شود.

* دادگاه علیه خانه مطبوعات قانونی و ثبت شده خوزستان به شماره 551 امروز در شعبه ششم برگزار می شود. نماینده شاکیان این پرونده جعفر فلسفی سرپرست روزنامه کیهان است.

* روزنامه نور خوزستان در ستون راوی نوشت : حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند هم به راوی گفت هیچ شکایت و اعتراضی در این مورد به هیئت نظارت نرسیده و صحت انتخابات تایید شده در حالی که آماده بوده ایم که هر گونه مطلبی در خصوص مسائل انتخابات مورد رسیدگی قرار گیرد.

* روزنامه کارون در ستون صدای مردم نوشت : وضعيت آب شهر اهواز بسيار ناراحت‌كننده است و البته مسوولان اين حقيقت را باور ندارند و هميشه تكذيب مي‌كنند؛ ولي در محله ما «كوي مدرس» آب شهر در اوائل صبح رنگ قهوه‌اي دارد به گونه‌اي كه صورت كودكان خود را با آب تصفيه مي‌شويم. اي كاش اگر مسوولي قرار است در اين باره اظهارنظر كند ابتدا يك اكيپ يا كارگروه را براي صحت اين نوشته به محله بفرستد سپس آن را تكذيب كند.

* روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ذره بین نوشت : شنیده می شود شورای چهارم شهر اهواز قبل از آنکه جلسات قانونی شورا تشکیل شود طبق رسم بد گذشته در محافل و مجالس غیررسمی جلسات رایزنی خود را توسط رایزن های نشان دار و غیرمسئول دور از چشم مردم و سایر همکارانش برای تعیین ریاست شورا تشکیل می دهند. این اقدامات منافی کارگروه شورایی است و در جهت تضعیف روند شفاف سازی کار شورایی می باشد. لازم به تذکر است تنها تصمیماتی وجاهت قانونی و مشروعیت حقوقی دارد که در صحن علنی شورای چهارم شهر اهواز با اکثریت اعضای صورت پذیرد. همانا صحن شورای شهر به مثابه ی ویترین شیشه ای نیل بر شفافیت سازی پیوسته باید مدنظر اعضای آن قرار گیرد.

 

* سلطانعلی بهمنی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات حزب کارگزاران خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری گفت:گزارشات رسانه ها ومطبوعات محلی استان در باره نامزد احتمالی برای استانداری آینده خوزستان صحت ندارد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
احمد
|
-
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
comment
0
0
comment مناسب ترین گزینه برای ریاست شورای اهواز آقای حسین حیدری که دارای 25 سال سابقه کار اجرایی و مدیریتی در استانداری خوزستان است و چندین سال مدیر کل امور شهری و شوراها و همچنین مدیر کل حقوقی و مشاور حقوقی استاندار خوزستان بود و تسلط کافی بر وظایف شوراو قوانین آن دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار