شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
گردهمایی اعتراض به انتخاب اردکانیان در اهواز ( 1) / فروغی نیا روزنامه نگار و سردبیر روزنامه صبح کارون: انتخاب اردکانیان از سوی رییس جمهور برای تصدی وزارت نیرو ، مشابه انتخاب بیطرف است / اردکانیان مسئول پروژه هایی است که از توجیهات اقتصادی ، زیست محیطی و اجتماعی نداشت/ اردکانیان تئوریسین زمان وزارت بیطرف بود
بسیاری اردکانیان را مسئول پروژه هایی می دانند که از توجیهات اقتصادی ،زیست محیطی و اجتماعی برخوردار نیستند!



شوشان: گردهمایی اعتراض به انتخاب اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو با حضور کارشناسان حوزه‌های آب و محیط زیست ، فعالین اجتماعی، و خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار اقتصاد بومی برگزار شد.

به گزارش شوشان ، غلامرضا فروغی نیا، روزنامه نگار در نشست تالار اقتصاد بومی با تاکید بر ادامه نگرانی ها در خصوص موضوع انتقال آب، گفت: چنین جلساتی به واسطه دغدغه ها و نگرانی هایی که در خصوص انتقال آب وجود دارد، تشکیل می شود و نمایندگان مجلس نیز هم راستای نگاه های منطقه ای که ما داریم به بیطرف رای عدم اعتماد دادند. ما انتظار داشتیم که برای معرفی گزینه بعدی نیز دغدغه های ما در نظر گرفته شود اما به هر علتی گزینه بعدی که از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت نیرو در نظر گرفته شده است، مشابه گزینه رد اعتماد شده است.

این روزنامه نگار با اشاره به اینکه سد گتوند حاصل کار مشترک بیطرف و اردکانیان با هزینه ای بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان بود، گفت: در حقیقت چهره حبیب الله بیطرف با رضا اردکانیان تفاوتی ندارد و به تعریف دیگری رضا اردکانیان تئوریسین زمان وزارت بیطرف است و اساسا این سوال مطرح است که چه نیازی هست که در حالی که زمان بسیاری از دوره وزارت و معاونت این عزیزان گذشته دوباره در شرایطی قرار بگیریم که همان مدیران امتحان پس داده را در کسوت وزیر قبول کنیم.

وی گفت: ما معتقدیم خلاقیت مدیران جوان به گونه ای است که می توان چنین عرصه هایی را به جوانانی با ذهنیت های دیگر سپرد و کسانی که کارنامه غیرقابل قبولی در کارنامه مدیریت خود داشتند را باید کنار گذاشت و در تاریخ بایگانی کرد.

فروغی نیا با تاکید بر اینکه باید دغدغه های خود را به صورت مدنی ابراز کنیم، گفت: در حال حاضر فردی در جایگاه رای اعتماد قرار گرفته است که بسیاری او را مسئول پروژه هایی می دانند که از توجیهات اقتصادی ،زیست محیطی و اجتماعی برخوردار نیستند!

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس روز یکشنبه آزمون مهمی را در پیش دارند، بیان کرد: ما باید به یاد داشته باشیم که مهندس بیطرف قبل از ورود به صحن علنی نامه ای با امضای 144 نفر از نمایندگان مجلس در دست داشت و فکر می کرد که مسئله تمام شده است اما فشار افکار عمومی باعث شد که بیطرف برای حضور در وزارت نیرو شکست بخورد و امروز نیز انتظار داریم نمایندگان مجلس باز هم با عدم رای به اردکانیان، دغدغه های مردم را پیش روی خود قرار دهند.































نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار