شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با گفت: بازیکنانم اگرچه کم‌تجربه‌اند ولی انگیزه بسیاری دارند و همین به کادرفنی انرژی می‌هد تا بتوانیم در لیگ برتر کشور نتیجه مطلوبی کسب کنیم.
فروزان سلیمانی درخصوص شکست تیمش در هفته دوم لیگ برتر برابر نماینده سنندج، اظهار‌کرد: ما در این بازی روی یک ضربه پنالتی که به نظرم 50 – 50 بود، گل دریافت کردیم. تیم سنندج نسبت به سال گذشته تقویت شده و دو سه بازیکن بسیار خوب به خدمت گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: اگر آن پنالتی اتفاق نمی‌افتاد، می‌توانستیم با توجه به عملکرد خوب خط دفاع‌ و گلر تیم، دروازه را بسته نگه داریم و با حداقل امتیاز به اهواز برگردیم. همان‌طور که قبلا هم گفتم اگر ما تنها یک ماه پبش از آغاز لیگ زمان داشتیم و می‌توانستیم تیم را به شرایط مسابقات برسانیم، اکنون نتایج دیگری رقم می‌خورد.

وی با بیان این‌که بازیکنانم هفته به هفته از نظر فنی و روحی در حال بهتر شدن هستند، عنوان کرد: ما می‌خواستیم از بازی با سنندج امتیاز بگیریم که متاسفانه به این صورت نشد. در کل تیمم از نظر کیفی در حال بهتر شدن است. در این بازی دروازه‌بان ما بسیار خوب کار کرد و نسبت به بازی نخست، کاملا متفاوت شده بود.

سلیمانی گفت: جای یک مهاجم گلزن و هافبک بازی‌ساز در تیم ما خالی است. ما در دو هفته‌ای که از مسابقات می‌گذرد، تلاش  کرده‌ایم که روی بخش دفاعی و حفظ توپ کار کنیم که جواب هم گرفته‌ایم و در ادامه نیز تلاش می‌کنیم که روی گلزنی بیشتر کار کنیم. مطمئن هستم که از بازی‌های آینده می‌توانیم امتیاز بگیریم.

وی با بیان این‌که امسال هدف‌مان این است که به نیمه‌ جدول برسیم، افزود: امیدوارم که با تلاش بازیکنان و حمایت مسوولان، این امر محقق شود و فصل‌های بعد نیز با بستن یک تیم خوب، برای عنوان قهرمانی تلاش کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با تمجید از عملکرد بازیکنانش، گفت: بازیکنان جوانم اگرچه ‌کم‌تجربه‌اند ولی انگیزه بسیاری دارند و همین به کادرفنی انرژی می‌هد تا بتوانیم نتیجه مطلوب و در خور نام خوزستان را کسب کنیم.

وی درباره دیدار آینده تیمش برابر نماینده خرم‌آباد، عنوان کرد: تیم خرم‌آباد نیز مانند تیم ما دیر بسته شده است و شرایط‌شان مثل خود ما است. باید برای این دیدار بیشتر کار کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و نتیجه بگیرم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار