اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
شهردار اهواز با بیان اینکه در بحث فرهنگ شهروندی سال های سال به بیراهه رفته ایم گفت: در گام نخست باید فرهنگ شهروندی ترویج یابد چرا که در این صورت احساس مشارکت در برنامه شهر وجود خواهد داشت.
 منصور کتانباف نصب یکشنبه در نشست شورای اجتماعی خوزستان در سالن حوزه استانداری، ریشه حل معضلات اجتماعی را بهبود معیشت مردم و اشتغال آنها دانست و افزود: بسیاری از این مشکلات در جامعه نتیجه بی توجهی به آموزش، بیکاری و نبود امکانات معیشتی موردنیاز است.

وی اظهار کرد: منظور از ایجاد اشتغال تنها راه اندازی کارخانه هایی با سرمایه میلیاردی نیست بلکه اشتغال های بومی و زودبازده نیز راهگشاست.



وی با بیان اینکه در آموزه های دینی ما سخنی از نگهداری افراد بی سرپرست در قرارگاه ها نشده افزود: ایجاد تعداد بالایی از خانه های ویژه نگهداری کودکان و زنان بی سرپرست معضلات بیشتری را بوجود می آورد.

وی ادامه داد: ساماندهی 30 یا 40 نوجوان در یک محل نه تنها سودمند نیست بلکه به طور قطع آسیب های اجتماعی را دوچندان می کند.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه باید در مقابل فقرا رفتار ایجابی و در مقابل متکدیان حرفه ای رفتار سلبی داشته باشیم خاطر نشان کرد: صرف آموزش به متکدیان و افراد بی سرپرست مشکلی را حل نمی کند و باید به فکر ایجاد زمینه هایی برای اشتغال آنان باشیم.

کتانباف اظهارکرد: اگر امروز برای رفع این آسیب ها تلاشی نشود فردا فرزندان خودمان درگیر آنها خواهند شد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال خرد برای افراد کم بضاعت گفت: با توسعه این مشاغل به طور قطع حجم زیادی از معضلات اجتماعی کاهش می یابد. 

براساس این گزارش 33 هزار زن و 18 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست زیر حمایت سازمان بهزیستی خوزستان قرار دارند

/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار