شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
خبرگزاری فارس نوشت: استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور تا پایان جلسه دیروز مجلس به امضای ۱۶ نماینده مجلس رسید که پنج نفر از آنها خوزستانی هستند.

طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه دیروز یکشنبه مجلس تهیه شده در حالی به امضای به امضای ۱۶ نماینده رسیده که پنج تن از آنها خوزستانی هستند.

غلامرضا شرفی نماینده آبادان، علی ساری نماینده اهواز، جلیل مختار نماینده آبادان، مجید ناصری نژاد نماینده شادگان و هدایت اله خادمی نماینده ایذه و باغملک آمادگی خود را با امضای این طرح، برای استیضاح وزیر کشور اعلام کردند.

طراح اصلی این استیضاح عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی است.

به گفته این نماینده، استیضاح رحمانی فضلی ۱۴ محور دارد؛ بی توجهی به توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگ تحزب و قانون جامعه انتخابات؛ رشد شدید بیکاری به دلیل عدم هماهنگی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت آنان توسط مدیران وزارت کشور در استانها و شهرستان‌ها و عدم برنامه‌ریزی وزارت کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش بی رویه آسیب‌های اجتماعی، از جمله محورهای این طرح استیضاح هستند.

ضعف اساسی وزارت کشور در برقراری امنیت اجتماعی، وضعیت اسفبار کالای قاچاق، وجود ناوگان فرسوده حمل و نقل به گونه‌ای که جان هم وطنان در خطر است، سخت‌گیری و افزایش هزینه‌های زائرین اربعین و نابسامانی در صدور گذرنامه‌ها و نارضایتی وسیع زائرین از دیگر محورهای طرح استیضاح وزیر کشور عنوان شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار