اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
گزارش شوشان از مراسم راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت املاک در خوزستان / مديركل پست خوزستان : صرف بیش از ۶ میلیارد برای اجرای سیماک/بهنگام سازی کد پستی شهرهای خوزستان
هدف از اجرای این پروژه، ساماندهی املاک و گردآوری مرکز داده مشترک اطلاعات املاک در خوزستان است .
شوشان: مدير كل پست استان خوزستان شامگاه امروز دوشنبه  ٨ آبان ماه در مراسم افتتاح سامانه سيماك كه در اداره كل پست خوزستان برگزار شد، اظهار كرد: در راستای زیر پروژه های دولت الکترونیک در اقتصاد مقاومتي،  ساماندهی املاک کشور و گردآوری مرکز داده جامع مشترک اطلاعات املاک شاهد افتتاح سامانه یکپارچه املاک کشور هستیم.

مهران حموله  با اشاره به عملیاتی شدن دو پروژه سیماک و جی نف در استان گفت: هدف از اجرای پروژه سیماک، ساماندهی املاک کشور و گردآوری مرکز داده جامع مشترک اطلاعات املاک است و از جمله فواید آن، یکپارچه سازی اطلاعات جهت برنامه ریزی، مدیریت و نظارت دولت، جلوگیری از زمین خواری، ایجاد شناسنامه الکترونیکی برای املاک و کمک به پیاده سازی دولت الکترونیک است.

وي ادامه داد: ارتقای سلامت اداری، جلوگیری از تصمیمات فرضی، سرعت بخشیدن به روند اجرای امور، کاهش هزینه ها و حذف حداقل ۱۲۰ میلیون سفر سالانه در کشور از دیگر فواید اجرای طرح سیماک است.

حموله به دیگر مزایای طرح سيماك اشاره كرد و اذعان داشت: کمک به هدفمندسازی یارانه ها، شفاف سازی در امر دارایی ها و کاهش دعاوی مربوط به املاک از ديگر اثرات مثبت اجراي طرح سيماك است.

مدير كل پست استان خوزستان با اشاره به اقداماتی که در راستای اجرای طرح سیماک در خوزستان صورت گرفته است، بيان كرد: اعزام گروه دست اندر کار به دوره های آموزشی در سطح شرکت ملی پست، تشکیل کارگروه استانی و دفتر PCO و PMO، مدیریت طرح، احداث سالن جلسات و کلاس آموزشی با ظرفیت ۷۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله اقدامات اين اداره كل در خصوص طرح سيماك است.

وی ادامه داد: ۲۸ دستگاه استانی به طور مستقیم در بهره برداری و راه اندازی سامانه سیماک نقش داشته اند.

حموله درخصوص اجرای پروژه جی نف در استان خوزستان عنوان کرد: در این زمینه توافق نامه ای میان منطقه آزاد اروند و شرکت پست استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد منعقد شده و جلسات ماهانه آن با دستور و محوریت استاندار خوزستان و با حضور اعضا برگزار خواهد شد.

وی از «به هنگام سازی» کدپستی کامل شهرهای استان به موازات دیگر نقاط کشور خبر داد و گفت: همگام سازی کدپستی روستاهای سراسر استان تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید است تا پایان سال به اتمام برسد.

مدير كل پست استان خوزستان با اشاره به اخذ نقشه های پارسل بندی در سراسر خوزستان، خاطرنشان کرد: با وجود این که تنها دو شهر اهواز و آبادان در این برنامه هدفگذاری شده بودند، با حمایت ارگان های ذیربط از جمله سازمان ثبت اسناد و املاک این برنامه در سراسر استان اجرا شد.

وی یادآور شد: درخصوص نقشه های پارسل نخستین استان کشور هستیم که با توجه به اوامر صادر شده، توانسته ایم از ثبت اسناد و املاک این نقشه را تهیه کنیم. حموله گفت: انجام پلاک کوبی و انطباق نشانی هم از دیگر موارد مهمی بوده که در سطح استان عملیاتی شده است.


























برچسب ها: طرح سیماک ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار