اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به دنبال وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان که از صبح سه شنبه شدت گرفته است تعداد زیادی ماسک بین زائران حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه بین زائران حسینی توزیع شد.

پدیده گرد وغبار که از دوشنبه شب منطقه عمومی دشت آزادگان را فرا گرفته ، باعث شد تا زائران اربعین حسینی برای در امان ماندن ازآلودگی ناشی از وزش گرد و خاک از ماسک استفاده کنند.

 از مرز چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز ، توزیع ماسک توسط هلال احمر ، بهداشت و برخی از موکب داران اطراف پایانه چذابه انجام می شود و شماری از زائران نیز از کیوسک همراه اول ماسک رایگان دریافت می کنند.

ماموران بهداشتی مستقر در پایانه چذابه به زائران اربعین حسینی توصیه می کنند به هنگام خروج از کشور حتما از ماسک استفاده کنند.

گفته می شود مناطق جنوبی و مرزی عراق و مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی نیز از دوشنبه شب با پدیده گرد و غبار درگیر هستند.با وجود پدیده گرد و غبار در 2 مرز شلمچه و چذابه ، حرکت کاروان های اربعین حسینی همچنان ادامه دارد.

حرکت کاروان های زیارتی اربعین حسینی از چند روز گذشته شروع به سمت پایانه های مرزی چذابه و شلمچه شروع شده است.گرمای پاییزی و گرد و خاک 2 پدیده غالب در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه بوده است.

رییس کمیته مشارکت های و اسکان ستاد اربعین در مرز شلمچه نیز گفت: به دنبال پدیده گردو غبار 6 هزار ماسک بین زائران اربعین حسینی توزیع شد. مکی یازع افزود: با توجه به جعیت بالای زائران نیاز است تا ماسک بیشتری به منطقه ارسال شود تا مواقع ضروری بین زائران توزیع شود.


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار