شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
عبدالله حسینی مدیرکل امور روستایی وشوراهای استانداری خوزستان از اجرایی شدن کمربند سبز جاده ای در شهرستانهای اهواز،حمیدیه و دشت آزادگان خبر داد.
عبدالله‌حسینی مدیرکل امور روستایی وشوراها در جلسه ای که با حضور مدیرکل منابع طبیعی،بخشداران شهرستان های اهواز،حمیدیه ودشت آزادگان برگزار شد اظهار کرد: طرح نهال کاری و درختکاری حاشیه جاده های استان  با همکاری اداره کل منابع طبیعی وبخشداری واستفاده از ظرفیت های بومی وشرکت های تعاونی دهیاران ، اجرایی می شود.

وی هدف ازاین فرآیند را هم افزایی بین دهیاریها وشوراها که می توانند در زمینه نهال کاری فعالیت واقدام مؤثر داشته باشند عنوان کرد که این فعالیت را جزو اولویت های کاری آنان خواهیم دانست و این امر مهم مورد تأکید استاندار محترم نیز هست.

مدیرکل امور روستایی افزود: ما ظرفیت بسیار مهمی به نام شرکت های تعاونی دهیاران داریم که در 60بخش  استان فعالیت دارند وما این آمادگی کامل را داریم تا ازاین شرکت های تعاونی در جهت پیشبرد کشت ونگهداری کمربند سبز جاده ای فعالیت موثری را انجام دهند.

وی تسریع کرد: تهیه نهال وآبیاری آن دو مسئله حائز اهمیت است که فعالیت موثر وقابل توجه اداره کل منابع طبیعی را می طلبد.

درپایان مدیرکل امور روستایی وشوراها افزود: تاکنون جاده اندیمشک به اهواز-اهواز به حمیدیه-اهواز به رامهرمز وحمیدیه به دشت آزادگان در قالب نهضت سبز اجرایی شده است.

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور روستایی وشوراهای استانداری خوزستان/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار