اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی حمایت کرد؛
آبادان – شوشان ؛ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، گفت : اجرای فاز 2 پالایشگاه به عنوان یکی از مهمترین موضوعات اشتغال در آبادان است.
شوشان آبادان ؛ جلیل مختار امروز پنج شنبه (11 آبان ماه) در نشست شورای اشتغال شهرستان آبادان که با حضور فرماندار ، امام جمعه ، قائم مقام سازمان منطقه آزا اروند و مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد ، عنوان کرد : با فعال شدن فاز 2 پالایشگاه آبادان بر اساس فرآیند کارآفرینی از ابتدا تا بالاترین لول ایجاد فرصت شغلی برای 5 هزار تا 8 هزار نفر اشتغال زائی پیش بینی شده است.

وی اجرای فاز ۲ پالایشگاه  رابه عنوان یکی از مهمترین موضوعات اشتغال جوانان جویای کار آبادانی دانست و افزود : ایجاد این فرصت بدین معنا نیست که فرایند و به کارگیری نیرو در این فرصت شغلی به صورت مستمر باشد ، همچنین ساخت و احداث پالایشگاه نیاز به یک فرایند زمانی دارد که از یک نفر به عنوان مجری آغازمی شود.

وی ادامه داد : وزیر محترم نفت ، شرکت مهندسی ساختمان را بعنوان مجری تثبیت ظرفیت فاز 2 پالایشگاه آبادان معرفی نمود که تقریباً در این زمینه سرمایه گذاری بسیار بالای انجام دادند.

مختار با بیان اینکه در این طرح سرمایه گذاری بسیاری شده است ، اظهار داشت : در پروژه فاز 2 پالایشگاه آبادان برای فاز اول آن حدود 2.7 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است که برای احداث آن هزینه می‌شود.

وی اجرای این طرح‌ را به عنوان یکی از مهم ‌ترین پروژه‌های عمرانی وزارت نفت پس از برجام دانست و افزود : با اجرای این طرح یک فرصت شغلی بسیار مناسب و خوبی برای جوانان جویای کار آبادانی فراهم خواهد شد و احداث فاز 2 پالایشگاه آبادان را به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد :  در جلسات متعددی که با مدیران و دست اندر کاران این پروژه داشتیم آن ها را موکلف به کار گیری از نیروهای بومی این منطقه کرده ایم و اولویت را به جوانان متخصص بومی این منطقه داده ایم .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه فرماندار ویژه آبادان در شورای تامین برای بکار گیری از نیروهای جوان بومی این منطقه در فاز 2 پالایشگاه آبادان ، گفت : دکتر شهبازی در این زمینه به دلیل حمایت از جوانان جویای کار و بومی آبادان مصوبه ای را در شورای تامین مبنی بر بکار گیری و استفاده از نیروهای جوان بومی این منطقه صادر کردند.

مختار مصوبه فرماندار ویژه آبادان را به عنوان یکی از مهمترین ضمانت های اجرایی بکارگیری از جوانان جویای کار آبادانی دانست و افزود : برای اجرایی کردن و بررسی بکارگیری نیروی انسانی بومی کمیته نظارت در این زمینه تشکیل می شود .

وی ادامه داد : از امروز در این جلسه مصوب شده است تا با حضور برخی از ارکان از جمله تامین اجتماعی ، اداره کار و رفاه اجتماعی ، نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی یا مسئولین دفاتر آنان ، نماینده امام جمعه ، فرمانداری و دادگستری شهرستان آبادان  ، کمیته نظارت بر بکار گیری از نیروهای بومی تشکیل شود تا اجرای این موضوع در دستور کار قرار گیرد.



انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار