شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۹

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون ویژه های خود نوشت :

*عبود عبدالستار الغزاوی، یکی از فرماندهان گردان عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در تازه‌ترین و عجیب‌ترین موضع خود، معترضان مصری و مخالفان مرسی را - با بکارگیری کلمات رکیک - مورد تهدید قرار داد. "ائتلاف جوانان سلفی مصر" در صفحه فیسبوک پیام این فرمانده نظامی حماس را منتشر کرده که مخالفین مصری را به کودک و سگان روشنفکر تشبیه کرده است.

"الغزاوی" می‌افزاید: به خدا قسم، جنبش حماس اجازه نخواهد داد محمد مرسی که اولین رئیس‌جمهور مسلمان تاریخ مصر است، سقوط کند. به خدا قسم اگر ما (نیروهای حماس) به سوی شما حرکت کنیم، دیگر شما (مخالفین مرسی) مخنث‌ها از خانه هایتان بیرون نخواهید آمد.

*تروریست‌های سوری یک کودک عقب مانده سوری را به توهم "شباهت به دجال" سر بریدند! به گزارش مشرق به نقل از الحدث، تروریست‌های مسلح سوری از اعضای گروه‌های تکفیری در منطقه حلب و شهرک الردوس یک کودک عقب مانده را به اتهام شباهت به "دجال" در مقابل مسجد جامع الفردوس در جنوب شهر حلب سر بریدند. این جنایت شنیع تنها چند روز بعد از اقدام هیئت موسوم به شرعی تروریست‌ها در اعدام محمد قطاع کودک سوری و کشتن یک زن و شوهر به علت تخلف رانندگی صورت گرفته است.

این کودک به علت معلولیتی که در چشم خود داشت و یک توده بزرگ چربی در آن قرار داشت، توسط افراد مسلح دجال تشخیص داده شده! و اعدام گردید.

*ورودی آب سد دوستی به صفر رسیده است. یک مقام مسئول در شرکت آب و فاضلاب مشهد با اعلام این خبر گفت: کشور افغانستان با احداث سد سلما توسط هندیها در بالادست سد دوستی که به 85 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است ورودی آب به سد دوستی را به صفر رسانده‌ است. این سد توسط ایران و ترکمنستان احداث و بیش از 70 درصد آب شرب شهر مشهد از این سد تأمین می‌شود و درحال حاضر از ذخیره سد استفاده می‌گردد. مسئولان کشور افغانستان با این اقدام درحال جواب دادن به مهمان نوازی مردم ایران از مهاجران افغان می‌باشند!

شوشان: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار