شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
رئیس سازمان اورژانس کشور از راه‌اندازی سامانه اینترنتی درمانگاه با دسترسی آنلاین به ۲۰۰ متخصص خبر داد.

پیر حسین کولیوند به برخی از خدمات پزشکی کمیته بهداشت اشاره کرد و اظهار داشت: در اربعین حسینی امسال، خدماتی نسبت به سال پیش اضافه‌شده ازجمله خدمات اورژانس دندانپزشکی که به‌صورت یونیت‌های سیار در مرزها مستقر است.

وی اورژانس دیالیز را نیز از دیگر خدمات جدید معرفی کرد و بیان داشت: این امکان را برای خدمات اورژانس گذاشته‌ایم و در بیمارستان‌های سیار خود این کار را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور از حضور پزشک‌های متخصص و فوق تخصصی در بیمارستان‌های ثابت مناطق مرزی خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر تجهیزات و امکاناتی که در بیمارستان‌های ثابت مناطق مرزی اضافه کردیم، پزشک‌های متخصص و فوق تخصصی را هم اضافه کردیم که این عزیزان دارند در آنجا ارائه خدمت می‌دهند.

وی افزود: یکی از مزیت‌های حضور پزشکان متخصص این است که الآن به‌طور مثال در بیمارستان حضرت امام حسین (ع) مهران پزشک فوق تخصص ستون فقرات، تمام تیم و امکانات و تجهیزات را با خودش برده به‌علاوه خدمات تخصصی که به زائران ارائه می‌دهد برای اهالی و ساکنین محله هم انجام می‌دهد.

دکتر کولیوند با اشاره به سامانه اینترنتی درمانگاه، توضیح داد: یک سامانه را با عنوان درمانگاه راه‌اندازی کردیم که ۲۰۰ متخصص طب اورژانس به‌صورت آنلاین هستند و افرادی که مشکل‌دارند می‌توانند از طریق اینترنت وارد این سایت شوند و پزشکان طب اورژانس راهنمایی و مشاوره را به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌دهند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار