اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
وزیر اطلاعات در شلمچه ، عنوان کرد:
شلمچه - شوشان ؛ وزیر اطلاعات با اشاره به کاهش اجتماعات بلا تکلیف در مرز شلمچه ، گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته اجتماع‌های بلاتکلیف در محل مرز شلمچه که مشکل ویزا و گذرنامه داشتند کاهش یافته است.
شوشان شلمچه ؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی ، امروز شنبه در نشست ستاد اربعین که در سالن جلسات پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، با تقدیر از همدلی و هم‌افزایی مسئولان در عرصه خدمات‌رسانی به زائرین در منطقه عنوان کرد: زوار اربعین حسینی از ناحیه امنیت دغدغه و نگرانی ندارند و با آرامش کامل به زیارت می‌روند که این بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته اجتماع‌های بلاتکلیف در محل مرز شلمچه که مشکل ویزا و گذرنامه داشتند کاهش یافته و در گفت‌وگویی که با زوار داشتم عمده مشکلات آنان شخصی بیان می‌شد.

حجت الاسلام علوی ،با اشاره به خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه ، ادامه داد : سال ‌به ‌سال سطح خدمات‌رسانی به زوار در این منطقه بهتر می‌شود و امسال نیز نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری داشته است و سرعت عمل در نیروی انتظامی، گمرک، مرزبانی و سایر دستگاه‌ها بسیار بالا و ارزشمند است.

وی امنیت آفرینان را سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: به گفته رسول اکرم (ص) امنیت یک نعمت ناشناخته است و ناملموس‌تر از آن عوامل پشت پرده‌ای هستند که این امنیت را برقرار می‌کنند و بحق در عرصه امنیت باید گفت امنیت‌آفرینان سربازان گمنام امام عصر(عج) و خدمت‌گزاران گمنام مردم ما هستند.

وزیر اطلاعات با اشاره به بازدید از حدود پنج کیلومتر از مرز شلمچه و شتاب و حرکت ستودنی نهادهای مسئول گفت: مسئولان در این منطقه با عشق امام حسین(ع) به زوار اربعین حسینی بدون اینکه احساس خستگی کنند خدمات ارائه می‌دهند که باید از این خادمین زوار اربعین حسینی تقدیر کرد.


انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار