اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خبر داد:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با تلاش های صورت گرفته در زمینه خودکفایی، هم اکنون ۸۰ درصد از قطعات مورد نیاز صنعت نفت در کشور تولید می شود.

 بیژن عالی پور روز شنبه (13 آبان) در نشست خبری در نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان با اشاره به تلاش های این شرکت برای بومی سازی و توسعه ساخت داخل بر اساس برنامه های کلان کشور تاکید کرد: نفت شاگرد اول اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: حدود 61 درصد از سازندگان و 34 درصد از تامین کنندگان و 5 درصد از شرکت های خدماتی در این نمایشگاه حضور داردند. 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه تلاش این شرکت در راستای تامین و تولید بیش از سه میلیون بشکه نفت در روز است، عنوان کرد: در این راستا برنامه ریزی ها و مطالعات دقیقی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این زمینه تولید کنندگان ساخت قطعات صنعت نفت در استان و کشور همکاری بسیار خوبی دارند و امیدواریم که بتوانیم در آینده ای خیلی نزدیک برنامه های تولید در این شرکت محقق شود.

عالی پور بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از قطعات مورد نیاز این صنعت در داخل کشور و بیش از ۴۱ درصد از این میزان در داخل استان خوزستان تامین می شود.

وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به جزییات جدیدی در خصوص مهار فوران چاه 147 رگ سفید گفت: کارشناسان ما به صورت شبانه روز در حال فعالیت هستند و از ابزار و تکنولوژی های روز برای مهار آتش  استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: فعالیت ها برای خروج تجهیزات و متعلقات دکل ادامه دارد و طی 4 روز گذشته برای مهار آتش، ۲۵۰ کیلومتر خط لوله انتقال آب کشیده شده است.

عالی پور گفت: قرار است به زودی دو دکل حفاری در مسیر منطقه نفتی رگ سفید مستقر شوند تا از این طریق به مهار آتش چاه کمک شود.

وی تاکید کرد: همه امکانات مورد نیاز در مناطق نفت خیز و نیز شرکت ملی حفاری ایران برای مهار آتش و انجام همکاری های مشترک در این زمینه بسیج شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار