اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
 آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان بعد از ظهر یکشنبه ۱۴ آبان ماه با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان برگزار شد.

در این آیین، رضا خلیلی مدیرعملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت ایران، جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تعدادی از مدیران و نمایندگان شرکت های سازنده تجهیزات صنعت نفت حضور داشتند.


 استاندار خوزستان در این آیین از برگزارکنندگان نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه نفت در خوزستان شرایط مناسب و انگیزه لازم برای گسترش صنایع مختلف وابسته به صنعت نفت را در این استان فراهم می کند.

 دکتر شریعتی با تاکید بر اینکه مکان برپایی نمایشگاه در اهواز باید تغییر و به محل جدید منتقل شود، افزود: انتظار داریم در این زمینه شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان و سایر دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

 در این آیین مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز به معرفی اهداف و دستاوردهای ۹ دوره نمایشگاه نفت در خوزستان پرداخت و از سازندگان، مجامع علمی و دانشگاهی و تلاش گران عرصه صنعت نفت کشور که در ۹ سال برپایی نمایشگاه همراهی داشته اند قدردانی کرد.

 سیدعبدالله موسوی تصریح کرد: مناطق نفت خیز جنوب یک بازار پایدار است و تا ۲ سال آینده بیش از ۳ میلیارد دلار برای توسعه ۱۰ مخزن سرمایه گذاری می کند.

  رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان نیز گزارشی از روند برپایی نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت ارائه داد.

 در پایان این آیین از ۵۳ شرکت و سازنده حاضر در نمایشگاه با اهدای لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

 نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه با حضور حبیب الله بیطرف معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری آغاز به کار کرد.   

 در این نمایشگاه  ۲۷۰ شرکت و سازنده از سراسر کشور توانمندی ها و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنعت نفت به نمایش گذاشتند. در این نمایشگاه از ۴ قلم تجهیز استراتژیک صنعت نفت شامل روتور کامل کمپرسور گازی سولار C16 ، پمپ میله ای مکشیSRP ، روتور کامل پمپ دیوید براون با کاربرد تزریق آب زائد و پمپ BB3 با گنجایش 96مترمکعب برساعت که با حمایت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای نخستین بار در کشور ساخته شده اند رونمایی شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار