شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبرداد:
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مراجعه تاکنون 55 هزار زائر اربعین به مراکز درمانی مستقر در مرز شلمچه خبر داد.
 علیرضا آموزنده عنوان کرد: تاکنون 55 هزار زائر اربعین حسینی به مراکز درمانی مستقر در مرز شلمچه مراجعه کرده اند که حدود 220 نفراز آنان در این ایام به بیمارستانهای آبادان و خرمشهر اعزام شدند و 1100 نفر از زوار نیز به مراکز مامایی در شلمچه مراجعه کرده اند .

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از استقرار 400 نفر از پرسنل این دانشکده برای کنترل بهداشتی زوار خبر داد و افزود: این تعداد نیرو با توجه به افزایش سیل بازگشت زوار از زیارت اربعین حسینی برای کنترل‌های بهداشتی در مرز شلمچه مستقر شده‌اند. 

وی ادامه داد: هم‌زمان با افزایش بازگشت زوار حساسیت‌های بهداشتی نیز بیشتر شده و کنترل بیشتری در حوزه بهداشت و درمان در مرز شلمچه صورت می‌گیرد .

آموزنده از وجود دستگاه تب‌سنج برای معاینه زوار هنگام ورود به کشور در مرز شلمچه خبر داد و گفت: در خروجی هر دروازه یک نفراز پرسنل این دانشکده با دستگاه تب‌سنج حاضر است و ضمن چک کردن حال عمومی زائر آموزش‌های لازم را به زائران حسینی ارائه می‌دهند .

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به دریافت اطلاعات شخصی بیماران و شماره تلفن آن‌ها، افزود : کلیه اطلاعات این بیماران ثبت می‌شود تا در موارد خاص اقدامات لازم برای آنان انجام شود .

وی اظهار کرد: افراد سالم نیز به ‌صورت تصادفی چک می‌شوند و اطلاعات آن‌ها ثبت می‌شود تا کنترل بهداشتی بهتری در این نقطه مرزی به وجود بیاید .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار