اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
فرماندار ویژه خرمشهر، خبرداد ؛
شوشان شلمچه ؛ فرماندار ویژه خرمشهر: تاکنون بیش از 130 هزار زائر اتباع خارجی از مرز شلمچه عبور کردند.
شوشان شلمچه؛ ولی‌الله حیاتی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه با اشاره به استقرار اتوبوس های حمل ونقل زوار از این مرز تا مقصد های زائرین در جمع خبرنگاران عنوان کرد : 600 دستگاه اتوبوس و 11 رام قطار در مرز شلمچه مستقر است و کار حمل‌ونقل زائران تا خرمشهر و دیگر شهرهای کشور را انجام می‌دهند.

وی افزود : 50 دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوس‌رانی نیز مردم را تا پارکینگ‌ها جابه‌جا می‌کنند و امنیت و کامل در مرز شلمچه برقرار است.

وی اظهار داشت :  هیچ‌گونه مشکل ضد امنیتی در این مرز وجود ندارد و زائران در بستری کاملاً آسان، روان و امن در مرز شلمچه تردد می‌کنند و خدمت‌رسانی توسط مواکب در مرز شلمچه تا 10 روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

حیاتی ادامه داد: هیچ‌گونه دغدغه‌ای در خصوص عبور و مرور وجود ندارد و اتباع ایرانی و غیر ایرانی فقط با روادید قانونی می‌توانند از 60 گیت در مرز شلمچه عبور کنند.

فرماندار ویژه خرمشهر عنوان کرد: تاکنون بیش از 130 هزار زائر اتباع کشورهای خارجی از مرز شلمچه عبور کردند.

وی افزود:رده نخست تعداد اتباع خارجی با افغانستان و سپس پاکستان است، عنوان کرد: حدود 550 هزار زائر ایرانی تاکنون از مرز شلمچه عبور کرده است.

فرماندار ویژه خرمشهر از تردد ۶۸۰ هزار زائر در مرز شلمچه برای شرکت در همایش اربعین حسینی خبر داد و افزود: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت اربعین تمهیدات لازم برای برگشت زائران در نظر گرفته‌شده است.


انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار