اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
رئیس عقیدتی ، سیاسی ناجا ؛
شلمچه -شوشان ؛ رئیس عقیدتی ، سیاسی ناجا ، گفت : این حرکت جهادی بزرگ و راهپیمایی اربعین حسینی چند سالی است انجام می شود که دستاورد آن اقتدار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
شوشان شلمچه ؛ حجت الاسلام ابوتراب بهرامی در حاشیه بازدید از زیر ساخت ها و روند تردد زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه با اشاره به سهولت تردد زوار در جمع خبرنگاران ، عنوان کرد:با استفاده از تجربیات سال گذشته و با هماهنگی و همدلی نیروهای امنیتی ، فرهنگی و مسئولان پایانه مرزی شلمچه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز قانونمند انجام می شود.

وی افزود : نتیجه این هماهنگی ها و همدلی ها سهولت تردد زائران به سمت کربلای معلی است که اکنون به آسانی انجام می شود و زائران در کمال آرامش و امنیت از مرز شلمچه عبور می کنند.

وی این همایش بزرگ را اقتدار ملت ایران اسلامی دانست و ادامه داد: این حرکت جهادی بزرگ و راهپیمایی اربعین حسینی چند سالی است انجام می شود که دستاورد آن اقتدار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

حجت الاسلام بهرامی با تقدیر از نیروی انتظامی ، مرزبانی ، یگان ویژه ، روحانیون و مسئولان پایانه مرزی شلمچه که چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نقطه صفر مرزی اینچنین به تصویر کشیدند، گفت : این راهپیمایی عظیم اربعین حسینی طی چند سال اخیر بخصوص در سال جاری آنقدر زیبا ، منظم  و با ایجاد امنیت مناسب صورت گرفته است که این نیز باعث شد تا مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و استکبار جهانی خورده شود.

وی افزود : برای حضور در این همایش بزرگ حسینی مردم سایر کشورها و حتی آنانی که مسلمان نیستند مشتاق به حضور در این راهپیمایی شدند.

رئیس عقیدتی ، سیاسی  ناجا ، پیام این راهپیمایی بی نظیر را تحقیق در خصوص امام حسین (ع) دانست و گفت : عشق به امام حسین (ع) چه جاذبه ایی است که میلیون ها نفر کودک، جوان و پیر با پای پیاده مشرف به زیارتش می شوند.

وی افزود : دومین پیام آن از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران است که به سهولت و زیبایی این راهپیمایی چند میلیونی را اداره می کند.

وی با اشاره به تردد آسان زوار اربعین حسینی از مرز شلمچه ، گفت : با وجود زیرساخت های مناسب که توسط سازمان منطقه آزاد اروند به وجود آمده امروز مردم به آسانی و بدون دغدغه در این راهپیمایی  بزرگ حسینی شرکت می کنند که این نیز سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران دراین نقطه صفر مرزی شده است.

حجت الاسلام بهرامی ، تصریح کرد :  با وجود زیر ساختهای خوبی که در مرز شلمچه مهیا شده است امیدواریم این روند در سال های آینده نیز بهتر شود تا هم سرعت عمل بیشتر شود و هم کار آسان تر انجام شود.


انتهای پیام/.

***خبرنگار:نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار