اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور، وضعیت هوای کشور در دو روز آینده و همچنین مراکز استان‌های مرزی ایران و عراق را تشریح کرد.
احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت هوای کشور در دو روز آینده اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، ‌با عبور جریانات ناپایدار، تراز میانی جو در دو روز آینده در شمال غرب و غرب کشور و سواحل دریای خزر، افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین در روز شنبه برای بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش پراکنده و در پاره‌ای مناطق رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد وضعیت هوای شهرهایی که زائران اربعین حسینی از آن تردد می‌کنند نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: هوای ایلام در روز جمعه کمی ابری تا ابری، گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده باران در اواخر وقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین برای دمای هوای این استان پیش‌بینی می‌شود که در کمترین میزان خود به 11 درجه و در بیشترین دما به 20 درجه برسد. هوای این استان در روز شنبه نیز نیمه ابری تا ابری،‌ در بعضی ساعات همراه با وزش باد و بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه هوای این شهر در روز شنبه نیز به ترتیب 20 و 10 درجه پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای اهواز نیز اظهار کرد: فردا آسما این شهر صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و مه رقیق پیش بینی می‌شود. بیشنیه و کمینه دما در روز شنبه برای اهواز به ترتیب 32 و 18 درجه پیش بینی شده، اما روز شنبه از دمای هوای اهواز کاسته می‌شود و بیشنیه و کمینه به ترتیب 28 و 15 قرار می‌گیرد. وضعیت هوای اهواز در روز شنبه نیز قسمتی ابری به تدریح با افزایش ابر در بعضی ساعات و همینطور وزش باد همراه با بارش باران پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان کرمانشاه نیز در روز جمعه صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با افزاش ابر پیش بینی شده است و در روز شنبه نیز آسمان این شهر نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد و همراه با بارش خفیف باران پیش بینی ‌می‌شود. بیشنیه و کمینه دمای این شهر در دو روز پیش رو به ترتیب در 19 و 20 و 5 و 3 قرار خواهد داشت.

وظیفه در مورد وضعیت هوای تهران نیز عنوان کرد: هوای تهران در روز جمعه صاف تا نیمه ابری خواهد بود و دمای هوای در بیشترین میزان خود به 22 درجه سانتیگراد می‌رسد و در کمترین میزان به 12 درجه خواهد رسید. همچنین در روز شنبه آسمان تهران کمی ابری و همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود. برای بعد از ظهر نیز افزایش ابر و بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشنیه و کمینه دمای هوا در این روز نیز به ترتیب در 21 و 11 درجه قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار