اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
رئیس کمیته مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه
شلمچه - شوشان ؛ رئیس کمیته مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه ،گفت : از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از 2 میلیون از انواع کنسرو در بین مواکب مسقر در مرز شلمچه توزیع شده است.
شوشان شلمچه ؛مکی یازع امروز یکشنبه ،با اشاره به خدمات رسانی مواکب به زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه ، اظهار کرد:از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از 2 میلیون انواع کنسرو از جمله تن ماهی و تن مرغ در بین 420 موکب مستقر در مرز شملچه توزیع شده است.

وی افزود : همچنین در این ایام  45 تن از انواع میوه و مرکبات و به طور متوسط روزانه 73 هزار قرص نان در سه وعده غذایی در مدت 20 روز در میان مواکب پخش شد.

یازع از توزیع روزانه 25 هزار و 600  قالب یخ به صورت رایگان خبر داد و گفت:در این مدت با همانگی صورت گرفته با کارخانه های یخ خرمشهر و آبادان این تعداد قالب یخ روزانه در بین موکب ها توزیع شد.

وی با اشاره به خدمات رسانی تا پایان ماه صفر به زوار اربعین حسینی  ، اظهار کرد : 20 موکب حسینی تا پایان ماه صفر به منظور استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بیرون از پایانه مرزی مستقر شدند و هم اکنون به طور متوسط در هر وعده 70 هزار غذا در بین زائران توزیع می شود.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه از توزیع بیش از 6 هزار کپسول گاز در بین مواکب مرز شلمچه خبرداد و گفت : این تعداد کپسول گاز از ابتدای ماه صفر تا کنون به منظور خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی بصورت رایگان در اختیار مواکب مستقر در مرز شلمچه قرار گرفت.

انتهای پیام /.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار