اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه باید اعتبارات ملی برای حماسه اربعین حسینی در نظر گرفته شود، گفت: اولویتها در استان خوزستان بسیار زیاد است و ما نمی توانیم از اعتبارات مردمی برای اربعین هزینه کنیم و باید برای این موضوع اعتبارات ملی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در نشست شورای اربعین استان خوزستان که در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، اظهار کرد: برای اربعین سال آینده باید از اکنون اقدامات لازم را انجام دهیم و برای لغو روادید با طرف عراقی به توافق برسیم.

وی افزود: چنانچه صدور روادید از جانب کشور عراق لغو شود سال آینده با جمعیت دو برابری زائران مواجه خواهیم شد.

حسن زاده با اشاره به پرداخت عوارض خروج از کشور زائران اربعین حسینی اظهار کرد: باید برای دریافت عوارض اقداماتی جدی انجام شود و تصمیم گیری کنیم که آیا زائران اربعین عوارض پرداخت کنند یا خیر.

وی با بیان اینکه اربعین نباید دولتی شود، گفت: هر سال در مسیر مرزهای شلمچه و چذابه شاهد مواکب دولتی هستیم. نباید دستگاههای دولتی در این حماسه برای تبلیغات خود حضور داشته باشند زیرا این یک حرکت مردمی است و باید مردمی اداره شود.

امام جمعه موقت اهواز به کمبود اعتبارات استانی خوزستان برای موضوع اربعین اشاره و تصریح کرد: اعتبارات استانی در بحث اربعین کافی نیست و باید به این اعتبارات افزوده شود.

وی با بیان اینکه باید اعتبارات ملی برای حماسه اربعین حسینی در نظر گرفته شود، گفت: اولویتها در استان خوزستان بسیار زیاد است و ما نمی توانیم از اعتبارات مردمی برای اربعین هزینه کنیم که باید برای این موضوع اعتبارات ملی در نظر گرفته شود.  


انتهای پیام/.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار