شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
فرمانده انتظامی استان ازشناسایی و انهدام دو باند مسلح قاچاق مواد مخدر و کشف 8 قبضه اسلحه جنگی و 600 کیلو انواع مواد مخدر در دو عملیات مسلحانه در شهرستان میناب خبر داد.
سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از حمل محموله بزرگ مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله ماموران پس ازبررسی صحت سقم موضوع با تشکیل اکیپی به محل و مسیر تردد قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی فرعی اعزام و پس از یک درگیری مسلحانه موفق شدند 358 کیلو و700 گرم تریاک، 48 کیلو و 900 گرم حشیش و 8 قبضه اسلحه جنگی کشف کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: همچنین طی عملیاتی دیگر، مأموران انتظامی شهرستان میناب حین کنترل محورهای مواصلاتی با توقیف دو دستگاه خودرو، مقدار 150 کیلو و 600 گرم تریاک و 42کیلو و 300 گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری 9 نفر از سوداگران مرگ در این دو عملیات، خاطر نشان کرد: در این رابطه 8 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به اعضاء این دو باند توقیف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: در این عملیات مسلحانه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از ناحیه پا زخمی که جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.


/ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار