اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
هنوز زخم های رودبار و منجیل و بم التیام نیافته جراحت جانکاه دیگری از زلزله غرب کشور بر دل ملت بزرگ ایران نشست . تصاویر جانباختگان و مصدومان و داغدیدگان کرمانشاه ، دشت ذهاب ، قصر شیرین و دیگر مناطق ویران شده زلزله اخیر روح و جان هر صاحبدلی را می کاهد.
شوشان: عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان با صدور پیامی، جان‌باختن تعدادی از هموطنان غرب کشور در حادثه زلزله را تسلیت گفت.

به گزارش شوشان ، متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر زلزله ، این آشنای مصیبت زا و غم انگیز همچون میهمان ناخوانده ای بر ملت ما وارد شد و همه ایرانیان غیرتمند را به سوگ نشاند .

هنوز زخم های رودبار و منجیل و بم  التیام نیافته  جراحت جانکاه دیگری از زلزله غرب کشور بر دل ملت بزرگ ایران نشست . تصاویر جانباختگان و مصدومان و داغدیدگان کرمانشاه ، دشت ذهاب ، قصر شیرین و دیگر مناطق ویران شده زلزله اخیر  روح و جان هر صاحبدلی را می کاهد .

این خادم دیرینه مردم خوزستان ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان ، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و غیرتمند ایران خصوصا خانواده های جانباختگان این مصیبت،  امیدوار است  دولت محترم و نهادهای ذیربط با سرعت بخشیدن به امر کمک رسانی در این هوای سرد و طاقت فرسا  و سپس بازسازی سریع و اساسی مناطق صدمه دیده اندکی از غم بزرگ هم میهنان عزیزمان را التیام بخشند و نیز برای تامین مردم در دیگر مناطق زلزله خیز کشورمان پیش از وقوع حوادثی از این نوع چاره ای اصولی بیندیشند تا مردم شریف ایران دیگر بار شاهد این صحنه های دلخراش و جانکاه نباشند از خداوند منان برای جانباختگان زلزله اخیر رحمت و مغفرت و برای مصدومان شفای عاجل و برای داغدیدگان صبر و اجر مسئلت دارد  
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار