اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
عضو شورای اسلامی شهر آبادان، عنوان کرد؛
آبادان - شوشان ؛ عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، گفت : عموم مردم می توانند در زمینه بیان طرح و ایده ، مشاوران خوبی برای اعضای شورای شهر و شهردار جدید آبادان باشند.

شوشان آبادان ؛ عبدالله کعبی ، ضمن تبریک به شهردار جدید و منتخب شورای پنجم شهرآبادان ، اظهار کرد: اهمّیت و جایگاه شهرداری ها  در توسعه و تحوّل شهری بر هیچ شخصی پوشیده نیست و با توجه به شرایط موجود در شهر آبادان توقعات و انتظارات از این شهرداری بسیار بالاست که می‌طلبد شهردار در ابتدای کار خود آن‌ها را مدّ نظر قرار دهد.

وی شهرداری‌ ها را در صف نخست خدمت‌رسانی به مردم دانست و افزود :  هر چقدر عملکرد شهرداری ها از نظر شهروندان مطلوب باشد، میزان رضایت آنان از مجموعه مسؤولان  شهری، منطقه ای،استانی و کشوری نیز افزایش می‌یابد که این موضوع از ابعاد گوناگون دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد.

وی ادامه داد : حرکت مناسب و تأثیرگذار از سوی شهرداری ها نیازمند استفاده از نظرات عموم مردم ، پتانسیل‌های آن‌ها و روزآمد کردن برنامه‌ریزی ها برای اتّخاذ راهکارهای مناسب موضوعات است.

کعبی بعنوان یکی از اعضای شورای شهر آبادان از عموم مردم خواست تا در زمینه بیان طرح و ایده، مشاوران شورا و شهردار جدید برای شکوفایی هر چه بیشتر این شهر باشند و اظهار کرد : انسجام و همدلی مجموعه شهری می تواند باعث توسعه و پیشرفت روزافزون آبادان باشد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر سخت کوشی و توانمندی های حسین حمید پور، شهردار جدید آبادان، افزود:  امیدواریم ایشان در ابتدای آغلز بکار خود با شایسته سالاری در انتخاب مسولئیت و پست های این سازمان  بسیاری از نواقص شهری را مرتفع و انتظارات را تا حد ممکن  برآورده سازد.

وی گفت :  باید توجه داشت که اهمیت جلب رضایت پرسنل زحمتکش شهرداری آبادان کمتر از عموم مردم نیست و باید به فکر رفاه عمومی این زحمتکشان نیز باشیم.

وی ، ادامه داد: حمیدپور در شرایطی این سمت را تحویل می گیرد که شهرداری آبادان با بدهی زیادی روبرو است ، اما همت و همراهی همه اعضای شورای شهر آبادان در کنار او خواهد بود و تلاش می کنیم با کمک سازمان  منطقه آزاد اروند،  پالایشگاه و سایر ادارات و ارگانها در راستای عمران و آبادی این شهر گامی موثر برداریم و رضایت مردم را جلب کنیم. 

وی با بیان اینکه شهروندان بصورت 24 ساعته شاهد خدمات رسانی شهرداری آبادان می باشند ، عنوان کرد : بسیاری از شهروندان در طول شبانه‌روز به طور مستقیم و عینی با برخی فعالیت‌های شهرداری نظیر حمل ونقل عمومی، زیباسازی شهری، ساماندهی پسماندها، توسعه فضای سبز، مبلمان شهری، احداث و بهسازی پیاده روها و معابر، آتش نشانی و خدمات ایمنی و غیره مواجه هستند و بطور قطع عملکرد شهردار جدید را در تمامی این بخش ها با ریزبینی دنبال خواهند کرد.

کعبی ضمن حمایت بیشتر از پرسنل زحمت کش شهرداری آبادان ، گفت : سعی داریم در همه زمینه های عمرانی، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، تفریحی و .... ورود کرده و با گذر از مشکلات علاوه بر جبران نواقص  با همکاری مسولین شهری،  آبادان را به یکی از جاذبه های توریستی استان خوزستان تبدیل کنیم .

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به همکاری بسیلر زیاد با شهردار جدید این شهر ، اظهار کرد : بدون تردید در حوزه نظارتی بسیار دقیق و با جدیت عمل خواهیم کرد و چنانچه نارضایتی شهروندان ازمسئولین شهرداری وجود داشته باشد با قاطعیت برخورد خواهیم کرد ، زیراهدف ما از همکاری حمایت از شخص نیست بلکه آبادی بیشتر شهر آبادان است.


انتهای پیام/.


*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار