شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

مجید صادپاپی بعد از سالها حضور در حوزه هنری استان خوزستان به عنوان رئیس این حوزه معرفی شد.به دنبال پایان حکم ماموریت صادق عوض زاده رئیس سابق حوزه هنری استان خوزستان و بازگشت وی به سازمان تبلیغات اسلامی، مجید صادپاپی معاون فرهنگی و هنری این حوزه به عنوان رئیس معرفی شد.

وی با حکم مجید مصلحی مدیر کل امور استانها و مجلس حوزه هنری از امروز مسئولیت اداره بخشی از امور فرهنگی و هنری استان خوزستان و حل مشکلات هنرمندان استان را به عهده گرفت.

حوزه هنری سازمان تبليغات اسلامی نهادی است که در جهت رشد و شکوفايی انديشه و هنر فعاليت می کند . اين حوزه نهادی است فرهنگی و هنری که از نظر حقوقی مستقل بوده و وابسته به سازمان تبليغات اسلامی است.

 

اهداف تاسیس این حوزه فراهم ساختن زمينه رشد و شکوفايی و گسترش هنر مبتنی بر معرفت اسلامی و متعهد به ارزشهای انقلاب اسلامی، بهره گرفتن از هنر در تبيين و ترويج مبانی و ارزشهای اسلامی و فضايل اخلاقی، تبيين و معرفی وجوه گوناگون و ويژگيهای ذاتی و فنی هنر و ادبيات اسلامی، دفاع از آرمانها و اصول انقلاب اسلامی از طريق شناخت علمی و دقيق جريانهای هنری معارض با تفکر اسلامی و کشف راه های اصولی مقابله فرهنگی با آنها، ايجاد زمينه رشد استعدادها و خلاقيت های هنری و ادبی از طريق شناسايی، تربيت، تقويت و معرفی هنرمندان برجسته ی مسلمان و ايجاد جريانهای هدايت گر هنری بر پایه ی توليد و نمونه آفرينی هنری و ادبی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار