اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
تیم کارون اروند خرمشهر در سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور ،روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۹۶ ساعت : ۱۴:۱ به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر به ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر میرود
شوشان خرمشهر :دیر زمانیست که آموزش و پرورش خرمشهر حیاط خلوت برخی مسئولان ومدیران ارشد شهرستان برای آزمون و خطای سیاستگذاری هایشان شده است. ارگانی که باید در باثبات ترین حالت ممکن مشغول آموزش و پرورش آینده سازان این مرز و بوم باشد توپ فوتبالی شده است که هرکس میخواهد آن را نه در دروازه ی رقیب که در زمین خودش نگه دارد . همان سیاستی که آموزش و وپرورش را در زمان انتخابات به پل ارتباطی خود تبدیل کرده بود ، امروز با عدم انتصاب ریاست آن ، مشغول تخریب این پل است. 

بگزارش پایگاه خبری شوشان خرمشهرامیر سامری مدیر عامل باشگاه کارون اروند خرمشهر درخواست رسمی خود را مبنی بر حضور دانش آموزان مدرسه ولفجر (متوسطه اول) در حمایت ، هواداری و تشویق تیم کارون اروند خرمشهر، تسلیم اموزش و پرورش خرمشهر کرده بود که گویا با مخالفت این اداره روبرو میشود .
درپی مخالفت حراست این اداره با حضور دانش آموزان در تایم آموزشی و کاری مدرسه برای بازی روز سه شنبه ، مدیر عامل این باشگاه ضمن حضور در اداره آموزش و پرورش اقدام به تهدید و درخواست دریافت موافقت با توسل به راههای غیر معمول کرده است. 
درپی این اقدامات آموزش و پرورش ابتدا تاییدیه را به رضایت والدین مشروط کره بود ولی در نهایت به عدم تایید رای داد . طبق اطلاع شوشان خرمشهر تا لحظه ی مخابره ی این خبر ، رای عدم موافقت آموزش و پرورش هنوز باقی ست . باید دید تا زمان شروع بازی وساطت های یکی از فرهنگیان با سابقه ی عضویت در دوره های قبل شورا برای انجام این ماموریت به کجا خواهد انجامید.

تیم کارون اروند خرمشهر در سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور ،روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۹۶ ساعت : ۱۴:۱ به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر به 
ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر میرود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار