اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: واقعا شرایط خوبی نداریم و هنوز هیچگونه تغییری در وضعیت باشگاه ایجاد نشده است.
بهروز مکوندی در خصوص شرایط این تیم پیش از مصاف با پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: واقعا شرایط خوبی نداریم و هنوز هیچگونه تغییری در وضعیت باشگاه ایجاد نشده است. از روز اولی که آمدیم و کار را شروع کردیم، به این امید بودیم و کارمان را شروع کردیم که شاید روزها و هفته‌های آینده وضعیت تیم بهتر شود و تلاش کردیم که این امید را هم به بازیکنان تیم انتقال دهیم.

وی بیان کرد: اما متاسفانه تا به امروز تغییر خاصی در شرایط باشگاه ایجاد نشده است و عدم تغییرات نیز از نظر روانی روی تیم تاثیر گذاشته است؛ پس از برد در جام حذفی برابر ملوان و شکست تیم سیاه‌جامگان در اهواز، انتظار داشتیم که تیم در شرایط بهتری قرار بگیرد اما متاسفانه این‌گونه نشد و همین موضوع اعتصاب بازیکنان را هم در پی داشت. این اعتصاب نیز ضمن این‌که تغییری در شرایط باشگاه ایجاد نکرد، ضررش هم این بود که با توجه به این‌که یک هفته تمرین نداشتیم، آن تمرکزی را که به دست آورده بودیم از دست دادیم و همین باعث شکست‌مان برابر گسترش فولاد شد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: امیدوارم همان‌طور که مسوولان قول داده‌اند که شرایط تیم بهتر شود، این مهم اتفاق بیفتد. انتظارمان این است که اگر تغییراتی در باشگاه ایجاد شد تاثیر خود را بگذارد و تیم شرایط بهتری را به دست آورد. به هر حال با توجه به این شرایط و به هم خوردن تمرکزمان، یک بازی بسیار مهم برابر گسترش فولاد را از دست دادیم.

وی با اشاره به بازی مهم این هفته تیمش برابر پیکان نیز عنوان کرد: این تیم از نظر ساختار، امکانات و شرایط باشگاه‌داری و همچنین از نظر جدولی در شرایط بسیار بهتری نسبت به ما قرار دارد. پیکان، هفت هشت هفته است که نتایج خوبی به دست آورده و شکستی نداشته است با توجه به این‌که موقعیت جدولی ما اصلا خوب نیست و از دست دادن بازی‌ها هم باعث می‌شود که شرایط‌مان بسیار سخت شود و حتی به جایی برسیم که جبران غیرممکن شود، . امیدوارم بتوانیم با تفکر مثبتی رو در روی پیکان قرار بگیریم و نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

مکوندی افزود: امیدوارم حداقل نگذاریم تیم‌هایی که همراه ما در پایین جدول هستند، فاصله‌شان را با ما بسیار کنند، البته فاصله تیم‌های نیمه‌پایینی جدول با یکدیگر زیاد نیست و هر تیمی با یک پیروزی می‌تواند در جدول سه چهار پله صعود داشته باشد. امیدوارم به نتیجه برسیم و جایگاه جدولی‌مان را بهتر کنیم.

وی درخصوص این‌‌که با توجه به نتایج به دست آمده، نگرانی مردم  نسبت به آینده تیم بیشتر از قبل شده است، گفت: خود ما هم نگران هستیم. تمام فوتبال، مسائل فنی نیست و به طور مثال ما می‌توانستیم از وقفه‌های ایجاد شده در لیگ بهره ببریم ولی مشکلات باشگاه و اعتصابی که بازیکنان داشتند، باعث شد که تیم ضرر کند؛ پس ضمن این‌که بهره نبردیم، ضرر هم کردیم و مشکلات همچنان پابرجا است. به هر حال اگر این مشکلات به همین صورت پیش برود، شرایط تیم بسیار سخت و غیرقابل جبران خواهد شد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال دیگر که آیا در نیم‌فصل قصد جذب بازیکن و تقویت تیم را دارید؟ خاطرنشان‌کرد: اعضای کادر فنی بحثی در این خصوص با یکدیگر داشتند ولی واقعا یک دغدغه فکری هم داشتیم و این بود که آیا با توجه به شرایط فعلی بازیکنی حاضر به آمدن به باشگاه استقلال خوزستان است؟ ضمن این‌که باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم که اگر شرایط به این صورت پیش برود، ممکن است تعدادی از بازیکنان فعلی‌مان را هم از دست بدهیم. به هر حال همه چیز به شرایط باشگاه برمی‌گردد و باید تمرکز روی تغییر شرایط باشگاه باشد تا ضمن حفظ بازیکنان خوب‌مان، بتوانیم به فکر جذب بازیکن هم باشیم.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار