اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
معاون آموزش متوسطه استان نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج مطالبی را در خصوص وضعیت تحصیلی دانش آموزان رامشیر مطرح نمود و اظهار داشت : توازن در توزیع نیروی انسانی در رامشیر بسیار مطلوب می باشد و51 درصد از دانش آموزان در بخش نظری  و مابقی در بخش کارو دانش و فنی حرفه ای مشغول به تحصیل هستند .

جمشید کمایی گفت : بیشترین نگرانی ها در حوزه اشتغال ، بیکاری تحصیلکرده هاست و در حال حاضر نیاز جامعه به نیروهای دارای مهارت و آچار به دست می باشد و با توزیعی که در رامشیر صورت گرفته این نگرانی به حداقل خواهد رسید .

کمایی در ادامه با بیان اینکه براساس قانون، متولی پژوهش سراها ،شورای آموزش و پرورش شهرستان هاست  خواستار حمایت از پژوهش سرای رامشیرتنها نماینده آموزش و پرورش کشور در نمایشگاه تهران شد .

معاون آموزش متوسطه  اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد : پوشش تحصیلی خط قرمر آموزش و پرورش است و تمام تلاش ها در راستای پوشش تحصیلی مناسب در شهرستان هاست و در جهت حمایت و تقویت دانش آموزان رامشیری در کنکور ،امسال برای اولین بار در رامشیر ، دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفتند .

وی همچنین ایمن سازی مدارس و برچیده نمودن مدارس کانکسی را از اولویت های آموزش و پرورش استان عنوان کرد  .

گفتنی است در ابتدای جلسه مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات مختلف آموزش و پرورش ،  معلمان ، مدارس و دانش آموزان توسط دیگر اعضاء مطرح شد که پیگیری جهت پشتیبانی اردوهای راهیان نور دانش آموزان ، کمبود مشاور در سطح مدارس، نارضایتی برخی از اولیا از وضعیت هدایت تحصیلی دانش آموزان و کمبود سرانه مدارس از آن جمله اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار