اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
فرمانده انتظامی فارس به بیان جزئیات درگیری مأموران پلیس سروستان با شرور مسلح پرداخت و گفت :متأسفانه در این درگیری ستوان سوم «کمال کشاورزی» جمعی پلیس آگاهی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت اخباری موثق مبنی بر حمل و نگهداری سلاح مجاز و غیرمجاز توسط شخصی به هویت م.ح و پس از هماهنگی با مقام قضایی، مأموران به محل موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: پس از ورود مأموران به محل و در حین بازرسی منزل، شرور مسلح خود را از دید مأموران مخفی و اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد.

وی افزود: در این درگیری که با رشادت نیروهای پلیس همراه بود، شرور ناگزیر به فرار از محل پشت بام می‌شود که در حین فرار بدون توجه به فرمان ایست، به سمت مأموران شلیک می‌کند.

سردار گودرزی اعلام کرد: متأسفانه در این حین، فرد شرور به سمت مأموران شلیک می‌کند که در اثر اصابت گلوله ستوان سوم «کمال کشاورزی» جمعی پلیس آگاهی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در ادامه درگیری مسلحانه و اقدام به فرار، شرور مورد اصابت گلوله مأموران قرار گرفت و به هلاکت رسید.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم تعدادی فشنگ جنگی، شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شد.


/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار