شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از توانایی های نیمکت ذوب آهن خبر دارم و مطمئنا آنها با تمام توان به میدان خواهند آمد.

 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا(جمعه) پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی خیلی سختی با ذوب آهن داریم. آنها قطعا برای کسب امتیاز بازی خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در هفت بازی که از زمان حضورم در پرسپولیس با ذوب آهن داشتم، نتوانستم این تیم را ببرم و بهتر است این موضوع را در بازی فردا به پایان برسانیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی بازیکنانش گفت: بشار رسن شرایط بهتری دارد و در رقابت با سایر بازیکنان برای حضور در ترکیب تلاش می کند. از رفتار و کار کردن بازیکنانم بسیار راضی هستم. این موضوع را گرشاسبی به عنوان سرپرست هم تاکید کرده است. هفته پیش که او با بازیکنان جلسه داشت، به این موضوع خیلی توجه داشت. راهمان را در صدر جدول ادامه می دهیم و می خواهیم این موقعیت را حفظ کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به تفکرات احتمالی ذوب آهن در بازی فردا با امیر قلعه نویی اشاره و تصریح کرد: ما می خواهیم سنت نبردن ذوب آهن را بشکنیم. استیل کاری قلعه نویی با گل محمدی متفاوت است. ذوب آهن در حال حاضر رجب زاده و حدادی فر را ندارد. آنها مهاجمان جدید خارجی گرفتند و فکر می کنم زمان نیاز دارند تا هماهنگ شوند. اما واضح است که از بازی فردا فقط برد می خواهیم. آنها بازیکنان خیلی خوبی نظیر تبریزی دارند.قلعه نویی تیم بسیار خوبی را به عنوان بهترین مربی تاریخ فوتبال لیگ برتر تشکیل داده است. مظاهری هم بهترین بازیکن ذوب آهن مقابل پرسپولیس بوده است. او بارها در بازی با پرسپولیس نشان داده چقدر توانایی دارد.

برانکو درباره نتایج ضعیف ذوب آهن در هفته های اخیر نیز صحبت کرد و گفت: آنها تیم خیلی خوبی دارند اما بدشانس بودند. همه تیم ها مقابل پرسپولیس با ۲۰۰درصد توانایی ظاهر می شوند.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات تاکتیکی پرسپولس در هفته های اخیر نیز گفت: بشار رسن هنوز کاملا سلامتی اش را به دست نیاورده و فرشاد احمدزاده هم کاملا آماده نیست. من فکر می کنم در بازی با پدیده و پارس، بازی های خوبی را انجام دادیم اما کم گل زدیم. طبیعی است که جای مهدی طارمی هم خیلی خالی است .

وی درباره جلسه خود با حسین هدایتی در روزهای گذشته و حاشیه هایی که به همراه داشت اظهار داشت: من نمی دانم هدایتی با چه کسانی در باشگاه مشکل دارد. من او را سه سال است می شناسم و می دانم هوادار بزرگ پرسپولیس است. او کمک های زیادی به فدراسیون و باشگاه پرسپولیس کرده است. من هیچ چیز بدی در ملاقات با او نمی بینم.

برانکو درباره قرعه کشی جام جهانی روسیه نیز اظهار نظر کرد: نمی توانم پیش بینی کنم. اما اگر قرار باشد ایران و کرواسی را مقایسه کنم باید بگویم کرواسی شرایط بهتری دارد. چون در سید دوم جام جهانی است. آنها با یک تیم قدرتمند و دو تیم ضعیف تر روبرو می شوند. اما نمی توان گفت تیم هایی که در سید چهارم هستند ضعیف هستند. پس هر دو تیم ایران و کرواسی، بازی های بسیار سختی پیش رو دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکلات بیرانوند با هواداران پرسپولیس نیز گفت: باید باز هم بگویم بیرانوند اشتباه کرده است. اما علنی عذرخواهی کرد. همه می دانیم مهمترین موضوع، هوادارانمان هستند.

وی در پایان درباره شروط اولیه خود برای تمدید قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که طاهری در باشگاه بود ما از صفر شروع کردیم. نه تنها از لحاظ بازی از صفر شروع کردیم، بلکه زیرساخت ها را هم بهبود دادیم. من به عنوان یک مربی همواره بیشترین و بهترین را برای تیمم خواهم خواست. طبیعی است یک شبه به تمدید قرارداد نمی رسیم. صحبت هایمان را برای تمدید شروع کرده ایم. اما زمان به سرعت پیش می رود که باید همزمان خیلی از مسائل را بررسی کنیم.


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار