شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور:
آبادان - شوشان ؛ رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: امیدوارم ورزشکاران با حضور در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس از ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام درس بگیرند و با روحیه مضاعف برای کسب سکوهای قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.
شوشان آبادان ؛ سردار داوود آذرنوش، امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان و کاروان راهیان نور ورزشکاران  کشور از منطقه عملیاتی والفجر هشت در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: امروز شاهد حضور قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در بخش های آقایان و بانوان در یادمان والفجر هشت، جایی که عملیات غرورآفرین انجام شد، هستیم.

وی افزود : قطعا با توجه به این که قهرمانان جهان و آسیا برای اولین بار است که در این مکان حضور پیدا می کنند، حس متفاوت‌تری خواهند داشت.

وی بیان کرد: ان شاءالله با بازگشت این قهرمانان به محل تمرین و اردوها، شاهد این باشیم که اخلاق ورزشکاران با توجه به  اینکه خدا را شکر با اخلاق هم هستند، ارتقاء پیدا کند.

سردار آذرنوش تصریح کرد : اکنون جامعه ورزش ما به اخلاق بهتر و پسندیده تر با توجه به این که ما یک کشور اسلامی هستیم، بیشتر نیاز دارد.

وی گفت: امیدوارم باتوجه به زحماتی که وزارت ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران کشور و خوزستان و همچینن اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در راستای برگزاری این برنامه فرهنگی داشتند، بتوانیم شاهد این باشیم که ورزشکاران استفاده لازم را از حضور در این مناطق عملیاتی ببرند و با روحیه مضاعف برای کسب سکوهای قهرمانی تلاش کنند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور بیان کرد: این که ورزشکار در تمرینات یاد رشادت های شهدا بیفتد و این که آن ها چه سختی هایی کشیدند، تمرینات خود را برای کسب موفقیت بیشتر می کنند تا پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار