اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور ، خبرداد ؛
آبادان - شوشان ؛ مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور ، برای تدوین نهایی شیوه نامه فعالیت ها و نحوه ارائه محصولات در دفاتر مراکز استانی از نشست یک روزه در 25 آذر ماه سال جاری در تهران خبر داد.
شوشان آبادان ؛محمد قاسمی‌پور ، امروز یکشنبه در هفتمین نشست سالانه مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری که با میزبانی استان خوزستان در سالن جلسات مهمانسرای اروند شهرستان آبادان برگزار شد، با تقدیر از تلاش های مجدانه حوزه هنری استان خوزستان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم قدردان تلاش های حوزه هنری این استان و شهرستان آبادان که این امکانات را فراهم سازی کردند باشیم. 

وی افزود: از آذر ماه سال گذشته تاکنون اندک تغییر و تحولاتی در مراکز استان ها داشتیم که منجر به حضور چهره های جدید و جوان و پر انگیزه در این نشست شده است. 

او با بیان این که کار در حوزه هنری قصه نیست بلکه جدی و عاشقانه است یادآوری کرد: در قصه ما داستان سیمرغ همچنان پا برجا و صادق است و ما مانند سیمرغی هستیم در قاف هدف و در بین راه قطعا کسانی جدا خواهند شد و مسیرشان را تغییر خواهند داد و یا ممکن است از ما نیز پیشی بگیرند. 

قاسمی پور ادامه داد: اما آن هسته، جمع و محتوای واحد که تحت لوای سیمرغ استان ها به حرکت و تکاپوی خود ادامه می دهد از حرکت باز نخواهد ایستاد و منوط به حضور هر یک ما نخواهد بود بلکه آن ما مرکزی و آن سیمرغ راستین عاشق و باورمند است که به سر منزل مقصود خواهد رسید و به دیگران کمک خواهد کرد و این را باید بار دیگر با خودمان متذکر و یادآور شویم. 

وی با اشاره به این که سال 96 توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است عنوان کرد: آن دسته از کسانی که تسهیلات و امکانات اقامتی و غیره را در حد عناوین و شعارهای دیگر از ما طلب می کنند یادشان باشد ما با علم بر آن که شعار سال چه بوده  تاکنون عمل کرده‌ایم. 

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنریافزود: می‌بایست تمرکزمان بیشتر بر جغرافیا و محیط تاریخی باشد که قرار است این چند روز در آن تنفس کنیم. 

وی ادامه داد: در آستانه تنظیم و تدوین شیوه نامه فعالیت ها و نحوه ارائه محصولات در دفاتر مراکز استانی هستیم و دو استان اصفهان و البرز بعنوان استان‌های معین در این زمینه پر تلاش فعالیت می‌کنند که استان اصفهان در بحث آماده سازی این شیوه نامه فعالیت ها و استان البرز در بحث توانمندی بدنه کارشناسی حوزه های هنری کشور در حال فعالیت و تلاش هستند. 

او خاطرنشان کرد: بینابین این دو استان به عنوان مسئولیتی که در دفتر داریم تلاش می کنیم برای آماده سازی آن چیزی که به صورت طرز مطلوب روش باشد برای استان‌ها تا بتوانند در بحث اهداف و سیاست‌های ادبیات پایداری را دقیق و روشن گرانه عمل کنند. 

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری گفت: در این نشست از همه حاضران می‌خواهیم نقطه نظرات خود را خصوصا در بحث باید ها و نباید های انجام این کار را به ما انتقال دهند. 

قاسمی‌پور برای تدوین نهایی این شیوه نامه از نشست یک روزه در 25 آذر ماه سال جاری در تهران خبر داد و اظهار کرد : با کمک کارشناسان استان های البرز و اصفهان و منتخبی از جمع حاضر سعی می شود شیوه نامه را به صورت دقیق تر آماده کنیم و آن را به صورت کتاب منتشر کرده و در اختیار مراکز استان ها قرار دهیم.


انتهای پیام/.

*** خبرنگار : نجمه ایرانیان ***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار