اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران از ثبت‌نام نزدیک به 100 شرکت معتبر و مجموعه بزرگ صنعتی داخلی برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری خبر داد. 
  
مهدی معینی فر روز شنبه (18 آذرماه) در این باره توضیح داد: این نمایشگاه از 29 آذرماه تا دوم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود. 
  
وی گفت: تاکنون سه سالن سرپوشیده و محوطه باز نمایشگاه به شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه واگذار شده و بیش از 20 درصد سالن چهارم نیز واگذار و کار ثبت‌نام از طریق سایت نمایشگاه همچنان ادامه دارد. 
  
معینی فر با اشاره به فرا رسیدن یکم دی ماه سی و هشتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره)، افزود: آیین بزرگداشت این مناسبت روز چهارشنبه (29 آذرماه) همزمان با گشایش نمایشگاه پانزدهم در مجموعه فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت برگزار خواهد شد. 
  
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران به تلاش‌های شبانه روزی مهارگران صنعت نفت برای کنترل فوران چاه 147 رگ سفید اشاره و اظهار کرد: انتظار می‌رود با مهار و ایمن سازی این چاه که کار تخصصی پیچیده با مهندسی خاص در صنعت نفت است، آیین سالروز تاسیس شرکت و برپایی نمایشگاه با ویژگی متفاوتی برگزار شود. 
  
وی گفت: به طور قطع فضای نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود که شرکت کنندگان بخصوص سازندگان، صنعتگران، شرکت‌های دانش بنیان، مجموعه‌های پژوهشی و تحقیقاتی با ابعاد تخصصی صنعت حفاری بیش از پیش آشنا و درباره نیازهای این صنعت راهبردی به ویژه در موضوع تجهیزات مختص کنترل فوران چاه‌های نفت و گاز با مدیران و کارشناسان نفتی شرکت ملی حفاری ایران رایزنی و هم افزایی کنند. 
  
معینی فر افزود: به طور یقین با توفیق در مهار و کنترل این چاه که در نوع خود از نظر فشار و دما در کشور کم نظیر است، یکی از پنل‌های تخصصی به بحث در زمینه این گونه حوادث در صنعت نفت جهان و از جمله کشورمان اختصاص خواهد یافت. 
  
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رونمایی چند تجهیز اساسی در صنعت حفاری، کارگاه‌های تخصصی با موضوع ساخت، بازدید از دکل‌های حفاری، مصاحبه مدیران و متخصصان صنعت حفاری، مدیران و نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و دست اندرکاران انجمن‌های سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت و حفاری با رسانه‌ها و انعقاد چند قرارداد و تفاهمنامه‌های همکاری را از جمله سرفصل‌های نمایشگاه امسال برشمرد.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار