اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
نماینده آمریکا در سازمان ملل در اقدامی بی‌سابقه به حمایت از زنانی پرداخت که رئیس‌جمهور این کشور را به سوء رفتار جنسی متهم کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران: «نیکی هیلی»، نماینده آمریکا در سازمان ملل در اقدامی بی سابقه موضعی مخالف کاخ سفید در پیش گرفت و به حمایت از زنانی پرداخت که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده اند.

وی روز گذشته (یکشنبه) در گفتگو با شبکه سی بی اس اعلام کرد: من واقعا به این زنان افتخار می کنم. من به قدرت آنها افتخار می کنم. به شجاعت آنها افتخار می کنم.

زمانی که «جان دیکرسون»، مجری شبکه سی بی اس از نیکی هیلی درباره زنانی که ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند، پرسش کرد، وی گفت: خب می دانید من درباره مسئله رئیس جمهور هم همین فکر را می کنم. صدای هر زنی که از سوی یک مرد مورد آزار جنسی قرار گرفته است باید شنیده شود. صدای آنها باید شنیده شود و من فکر می کنم هر زنی که به هر گونه ای مورد سوء استفاده اخلاقی قرار گرفته است به هر شکلی که باشد، باید این حق را داشته باشد که آن را بازگو کند.

وی در ادامه گفت: این وظیفه مردم است که درباره آن تصمیم بگیرند. من می دانم که او (دونالد ترامپ) از سوی مردم انتخاب شد؛ اما می دانید مردم همیشه باید برای بیان کردن حرفشان احساس آرامش کنند و ما باید برای گوش دادن به صدای آنها تمایل نشان دهیم.

هیلی این اظهارات را در حالی مطرح کرد که «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید پیشتر همه زنانی که ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند دروغگو توصیف کرد.

شایان ذکر است، هیلی بارها از مواضع جنجالی ترامپ در مسائل مختلف حمایت کرده است و این نخستین باری است که اظهاراتی علیه رئیس‌جمهور آمریکا به زبان می‌آورد.

مسئله اتهامات جنسی ترامپ از سال 2016 آغاز شد یعنی زمانی که یک نوار ویدئویی از گفتگوی ترامپ با «بیلی بوش» منتشر شد که در آن ترامپ در سال 2005 از کلماتی زشت برای اشاره به زنان استفاده کرد. به دنبال افشای این نوار ویدئویی، دهها زن به خود این جرأت را دادند که رئیس جمهور آمریکا را به آزار جنسی متهم کنند. ترامپ در زمان انتشار این نوار ویدئویی از اقدام خود عذرخواهی کرد. اما چندی پیش گفت که آنچه منتشر شد دروغ بوده است!

به دنبال اظهارات ضد و نقیض ترامپ، بیلی بوش اعلام کرد: هر آنچه ترامپ در آن نوار ویدئویی بیان کرد، حقیقت دارد. او خودش این حرفها را زد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار