اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
رییس هیات بوکس خوزستان از حضور 2 بوکسور خوزستانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.
محسن قلندرنژاد اظهار کرد: 2 ورزشکار خوزستانی با درخشش در رقابت های بوکس انتخابی تیم ملی در گرگان جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را بدست آوردند. 

رییس هیات بوکس خوزستان گفت: مبین اعلایی و حسین هادیان 2 بوکسور خوزستانی پس از رقابت با ورزشکاران 22 استان دیگر، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا را کسب کردند. 


وی ادامه داد: مبین اعلایی در وزن 56 کیلوگرم پس از شکست رقیبان خود به عنوان قهرمانی در این وزن رسید و حسین هادیان دیگر ورزشکار خوزستانی در وزن 60 کیلوگرم پس از کسب عنوان قهرمانی به عنوان دومین بوکسور استان به رقابت های آسیایی اعزام می شود. 

قلندرنژاد با بیان این که رقابت های قهرمانی 2018 آسیا خرداد ماه سال آینده برگزار می شود افزود: قطعا ورزشکاران استان می توانند با درخشش در این مسابقات بر روی سکو قرار گیرند، سیاوش امیدی دیگر بوکسور خوزستانی در حال حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان به سر می برد و خود را برای حضور در رقابت های آسیایی آماده می کند. 

وی عنوان کرد: در دو سه سال اخیر اتفاقات خوبی در بخش نونهالان رخ داد و بسیاری از عنوانهای برتر مسابقات کشوری را به خود اختصاص دادیم همچنین در رده سنی بزرگسالان برای اولین با در تاریخ بوکس خوزستان، عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشوری را بدست آوردیم.

رییس هیات بوکس خوزستان در ادامه افزود: با توجه به سیاست های اداره کل ورزش، سعی می کنیم به شهرستان های فعال خود بیشتر رسیدگی کنیم و اعتقادی به راه اندازی هیات در تمام شهرستان های استان نداریم.

وی به نبود اسپانسر مناسب در رشته بوکس اشاره کرد و گفت: متاسفانه در طی سال های اخیر به دلیل نبود منابع مالی نتوانستیم میزبانی مسابقات کشوری را تقبل کنیم این در حالی است که عملکرد بوکسورهای استان در این مدت روند صعودی داشته است.

قلندرنژاد در پایان گفت: در سالیان اخیر شرایط به شکلی پیش رفته است که تمام اسپانسرها به جز فوتبال در هیچ رشته دیگری سرمایه گذاری نمی کنند. رشته های دیگر چون پخش تلویزیونی ندارند مورد توجه حامیان مالی قرار نمی گیرند و هر کمکی به صورت خیرخواهانه صورت می گیرد. 


/ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار