شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۲

سایت باوی نیوز نوشت : سرقت احشام در روستاهای شهرستان باوی چند سالی است که موجب نگرانی مردم منطقه شده، سارقان اما حالا پا را فراتر نهاده و در روز روشن و مسلحانه در شهر ها هم به عمل مجرمانه و گستاخانه خود اقدام می کنند.

حوالی ظهر دوشنبه  مورخ ۹۲/۴/۱۰ افراد مسلح با یک دستگاه پژو وارد منزل مسکونی در یکی از محلات حاشیه شهر ملاثانی شده و تعداد ۴راس گوسفند را ربودند.

در این رخداد مهمان صاحب خانه به هنگام خروج متوجه سارقان شد که در این حین یکی از سارقان با سلاح کلاش مانع از فریاد زدن مهمان شد .

سارقان با حمل چهار راس گوسفند متواری شدند .

این در حالی است که از مدتها قبل همانند این اتفاق در روستاهای شهرستان باوی اتفاق می افتاد که جدیدترین مورد آن به سرقت احشام در روستای ربیخه در چند روز گذشته برمی گردد اما در شهر این اتفاق نیفتاده بود..

 

امید است مسئولین شهرستان علی الخصوص مسئولین استان با  ریشه یابی،پیگیری و برخورد جدی  با سارقان بار دیگر امنیت این نعمت با ارزش و تکیه گاه مردم که بوسیله افرادی سودجو زیاده طلب و بی تعهد هدف قرار گرفته و با تعدی به حقوق افراد جامعه محیط را برای زندگی- فعالیت و تولید نا امن ساخته اندرا به روستاها و شهرهای باوی هدیه کنند که این مهم جز با همکاری تمامی مسئولان و نهادها محقق نم یشود و فقط به عزیزان نیروی انتظامی منتهی نمی شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار