اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
مشاور استاندار خوزستان در امور هنری :
کیانی فضای علمی و فرهنگی دانشگاه چمران را مایه مباهات استان خوزستان و کشور دانست و گفت‌: فعالیت های هنری و اجتماعی دانشجویان نباید تنها محدود به محیط دانشگاه شود.
شوشان: رضا کیانی مشاور  استاندار خوزستان در امور هنری ضمن دیدار با دبیران و نایب دبیران کانون های  فرهنگی، مذهبی و اجتماعی دانشگاه چمران از دفاتر این کانون ها و   فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه چمران در آنجا  بازدید کرد.

کیانی فضای علمی و فرهنگی دانشگاه چمران را مایه مباهات استان خوزستان و کشور دانست و گفت‌: فعالیت های هنری و اجتماعی دانشجویان نباید تنها محدود به محیط دانشگاه شود فعالیتهایی نظیر اقدامات ارزشمند دانشجویان در حوزه علوم قرآنی، شعر، آثار تجسمی ، موسیقی  و نمایش  هرآنچه باعث اعتلای فرهنگی و هنر  در بین مردم شود در سطح شهر اجرا تا شهروندان بخصوص جوانان از آن بهرمند شوند. 


در این دیدار دکتر محسن بانشی مدیر امورفرهنگی، دکتر یدالله زرگر مدیر امور اجتماعی ، همچنین آقای ناصر میاحی مسئول کانون فرهنگی هنری و محمد بهرامی مسئول کانونهای اجتماعی دانشگاه حضور داشتند و در ابتدای جلسه گزارشی از فعالیت کانون ها ارایه دادند . 

کیانی در گفتگو با شوشان ضمن تاکید بر لزوم ارتباط با فعالان فرهنگی و هنری دانشگاهها و تلاش در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیتهای آنها و همچنین لزوم انعکاس اخبار  فعالیت کانون های  دانشگاه شهید چمران در رسانه های خبری استانی و کشور، از دیدار با فعالان فرهنگی هنری سایر دانشگاهها در آینده خبر داد و همچنین از تلاشهای مدیران فرهنگی اجتماعی و هوشمند معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز تشکر کرد.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار