اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
سجاد افشاریان با اشاره به ویژگی های نمایش «کوسه ها» که تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد از اجرای مجدد «شرقی غمگین» به نویسندگی و بازی خودش با تغییراتی در میزانسن و متن خبر داد.
سجاد افشاریان با اشاره به ویژگی های نمایش «کوسه ها» که تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد از اجرای مجدد «شرقی غمگین» به نویسندگی و بازی خودش با تغییراتی در میزانسن و متن خبر داد.

سجاد افشاریان کارگردان، بازیگر و تهیه کننده تئاتر درباره اجرای نمایش «کوسه ها» که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد به خبرنگار مهر گفت: این اثر نمایشی از دوشنبه ۲۷ آذرماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرده و در اولین اجرای خود میزبان احمد مسجدجامعی، علی جنتی، بهمن فرمان آرا و تعدادی دیگر از هنرمندان بود و توسط علی مرادخانی معاون سابق هنری وزیر ارشاد افتتاح شد.

وی ادامه داد: «کوسه ها» نوشته و کارگردانی احمد مرادی‌پور است و سپیده گلچین، میلاد اردوبادی، صبا حجت و باران مهدی بیرق‌دار به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی حضور دارند. بازیگران نمایش نزدیک به هفت ماه برای اجرای کار تمرین داشتند که خوشبختانه با اجرای مسلطی نیز از جانب آنها روبرو هستیم.

افشاریان درباره داستان نمایش توضیح داد: این اثر نمایشی درباره ۲ فیلمنامه نویس ایرانی است که برای نگارش فیلمنامه ای خودشان را در خانه حبس کرده اند و در این میان موقعیت های ویژه ای شکل می گیرد. در این نمایش ارجاعاتی به فیلم های کلاسیک تاریخ سینما وجود دارد و حتی این ۲ فیلمنامه نویس مواجهه ای نیز با گریس کلی یکی از بازیگران شناخته شده سینمای کلاسیک دارند.

وی که نویسنده و بازیگر نمایش «شرقی غمگین» است درباره اجرای مجدد این اثر نمایشی عنوان کرد: این نمایش در دور اول اجراهای خود از مرداد تا مهر ماه ۷۶ اجرا داشت که در این مدت با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد به همین دلیل تصمیم گرفتیم مجددا کار را به صحنه ببریم در همین راستا قرار است نمایش «شرقی غمگین» از سوم دی ماه در سالن شماره یک تماشاخانه شهرزاد اجرا شود.

افشاریان در پایان درباره تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای قبلی خواهد داشت، گفت: این ۷۶ اجرا باعث شد که ما به دریافت های خوبی از کار دست یابیم و به این نتیجه برسیم که کار در متن و میزانسن احتیاج به تغییراتی اندک دارد اما در مجموع نمایش با همان کلیت قبلی به صحنه می رود.

نمایش «کوسه‌ها» به کارگردانی احمد مرادی‌پور و تهیه کنندگی سجاد افشاریان از ۲۷ آذر تا ۲۷ دی ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در تماشاخانه «پالیز» روی صحنه است.

نمایش «شرقی غمگین» نیز به نویسندگی سجاد افشاریان و کارگردانی سعید زارعی در دوره جدید اجراهای خود از سوم دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. سجاد افشاریان و هومن شاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار