شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
طی مراسمی در روز یکشنبه سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر معرفی شد.
دراین مراسم با حضور معاونت سیاسی استاندار خوزستان، ضمن معرفی محسن بیرانوند به عنوان سرپرست فرمانداری بندرماهشهر از زحمتهای منصور قمر فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و تشکر شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان دراین آیین گفت: در دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی، تغییرات بسیاری در سطح ملی انجام شد که خون تازه ای در شریان های حوزه های مورد نظر جاری کرد و انرژی تازه ای به روال امور داد، شهرستان بندرماهشهر نیز از این موضوع مستثنی نبوده وامیدواریم با انتخاب فردی با انگیزه و پرتلاش که تجربه فرمانداری دو شهرستان محروم را با خود دارد با کسب تجربه از فرماندار پیشین ، شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان باشیم.

علی حسین حسین زاده اضافه کرد: برخی از شاخص های استان ما از میانگین کشوری پایین تر است که ارتقای آنها، تلاش مضاعفی می طلبد ، متاسفانه برخی از شاخص ها در حوزه آسیب های اجتماعی در استان از میانگین کشوری بالاتر است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه از افزایش بودجه اقتصادی استان خوزستان خبر داد و گفت: خوشبختانه با همدلی و تلاش های استاندار و مجمع نمایندگان خوزستان، سهم 3 درصدی مناطق نفت خیز استان محقق شد که باعث شد اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال برای این استان در نظر گرفته شود که قطعا کمک موثری به بخش های عمرانی و کاهش آسیب های اجتماعی استان خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در سطح استان گفت: با تلاش های شبانه روزی استاندار خوزستان پیشرفت های بسیاری حاصل شده است که ان شالله بتوانیم با پیشبرد بهتر امور این موفقیت ها را برای عموم مردم قابل لمس کنیم.

محسن بیرانوند فرمانداری شهرستان های ایذه و هفتگل را در کارنامه خود دارد.

منصور قمر فرماندار پیشین بندرماهشهر به مدت 4 سال سکاندار فرمانداری این شهرستان بود.

گفتنی است پیش از این در مهرماه سال جاری امیر حمزه موسوی طی حکمی از سوی استاندار خوزستان به سمت سرپرستی فرمانداری بندرماهشهر منصوب شد که چندی بعد به دلیل برخی ممانعت های قانونی لغو شد و از آن تاریخ تاکنون منصور قمر مدیریت امور را به صورت موقت تا تعیین فرماندار جدید بر عهده داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار