شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
رییس هیات ورزش‌های همگانی با بیان این‌که هر دستگاهی برای ورزش کارکنان خود بودجه دارد، گفت: آقای مدیر آیا حاضر نیستید برای سلامتی کارمند خود هزینه کنید و این بودجه قرار است در کجا صرف شود؟
حمید سالمی در خصوص پایان یافتن رقابت‌های ورزش کارکنان استان، اظهارکرد: برگزاری این مسابقات کار مثبتی است که صورت گرفت اما متاسفانه مدیران دستگاه‌های دولتی که توجهی به سلامتی کارکنان خود ندارند، کمکی به ما در این زمینه نداشتند.

وی افزود: با توجه به برنامه سند تحول ورزش همگانی، ورزش کارکنان نیز مدنظر ما است و مدیران دستگاه‌های دولتی نیز باید به این امر توجه داشته باشند و همکاری لازم را انجام دهند اما متاسفانه مدیران به بحث سلامتی کارکنان خود ورود نمی‌کنند و با حالت بی‌توجهی به موضوع نگاه می‌شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان عنوان کرد: در هر صورت ما هر طور که بود، مسابقات کارکنان دولت را برگزار کردیم ولی دریغ از کمک مالی از سوی دستگاه‌های دولتی. 

وی با بیان این‌که آقای مدیر به سلامتی کارمند خود توجه کنید، گفت: هر دستگاهی برای ورزش کارکنان خود بودجه دارد و آقای مدیر آیا حاضر نیستید برای سلامتی کارمند خود هزینه کنید؟ این بودجه که به ادارات تخصیص یافته است، پس به چه مناسبتی است و قرار است در کجا صرف شود؟

سالمی عنوان کرد: با وجود این ناملایمتی‌ها و نامهربانی‌ها ولی ما باز هم از تمام دستگاه‌ها می‌خواهیم که در امر برگزاری برنامه‌ها برای کارکنان به ما کمک کنند تا سلامتی این کارکنان تضمین شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار