اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:
قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران گفت: حضور شرکتهای دانش بنیان در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری قابل توجه است.
محمد رضا تاکایدی شامگاه سه شنبه با اشاره به بازدید از تمامی غرفه های پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز افزود: برگزاری این رویداد اقتصادی زمینه هم افزایی میان شرکت ها، شناخت توانمندی های داخلی و حضور شرکت های جدید را در عرصه رقابت فراهم آورده است. 
 
وی اظهار کرد: سازندگان نیز در این رخداد نمایشگاهی ضمن ارائه توانمندی های خود، با نیازهای شرکت های متقاضی  آشنا و در خصوص کیفیت و کمیت ساخت و طرح های در دست اجرا  با متخصصان صنعت حفاری به رایزنی می پردازند. 
 
تاکایدی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی است که به طور منسجم توانمندی ها، قطعات و تجهیزات ساخته شده مورد ارزیابی کارشناسان قرار گیرد، گفت: با مغتنم شمردن این فرصت ضمن آشنایی با یک سری تولیدات جدید، قرار شد پس از پایان کار نمایشگاه در بازدیدهای کارگاهی، توان این سازندگان بررسی و در جلساتی ضمن تبادل نظر، نحوه همکاری و استفاده از ظرفیت های بالقوه آنان در دستور کار قرار گیرد. 
 
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: برخی شرکت های دانش بنیان نیز در خصوص بازسازی و ساخت برخی قطعات خاص ویژه صنعت حفاری پیشنهاداتی ارائه و شماری نیز در موضوع فایناس مذاکره داشتند.
 
وی ضمن تاکید بر اهتمام بیش از پیش به کیفیت قطعات و تجهیزات ساخت شده و قیمت های رقابتی خاطرنشان کرد: صنعت نفت و حفاری در منطقه از بازار بسیار خوبی برای صدور قطعات و تجهیزات برخوردار می باشد و سازندگان داخلی می بایست با لحاظ نمودن آخرین استانداردها در تولید قطعات و تجهیزات، ورود به این عرصه را مدنظر قرار دهند. 


/مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار