اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان این‌که امسال تیم بی‌حاشیه‌ای داریم و همه بازیکنانم یک‌دل هستند، گفت: امیدوارم با تلاش‌هایی که بازیکنانم دارند به عنوان قهرمانی برسیم.
در خصوص عملکرد تیمش در آخرین بازی نیم‌فصل اول برابر ملی‌حفاری که منجر به قهرمانی این تیم در دور رفت رقابت‌ها شد، اظهارکرد: متاسفانه ما سه بازی سخت متوالی را پشت سر گذاشتیم و برای هر سه بازی نیز برنامه داشتیم که به پیروزی برسیم. بازی با حفاری نیز داربی بود و با توجه به همین موضوع و این‌که دو تیم هم امتیاز جدول به مصاف هم می‌رفتند، از شرایط سخت‌تری برخوردار بود.

وی افزود: حفاری از مهره‌های خوب و باتجربه و همچنین نیمکت خوبی برخوردار است. گلر این تیم نیز از دروازه‌بان‌های با تجربه لیگ است که در تیم‌ملی نیز عملکرد خوبی دارد. در کل حفاری تیم قدری است و شاید اگر بازیکن‌مان در بازی با این تیم مصدوم نمی‌شد، در بخش حمله می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و متاسفانه نیمه دوم را بد شروع کردیم و شاهد یک بازی سرعتی بودیم. ما گل نزدیم و گل دریافت کردیم. در ادامه نیز هرچه ضربه می‌زدیم یا به تیرک می‌خورد یا بیرون می‌رفت یا گلر حریف توپ‌های ارسالی را جمع می‌کرد. در نهایت پاورپلی کردیم و توانستیم به گل تساوی برسیم.

وی افزود: ما می‌توانستیم برنده این دیدار هم باشیم اما کمی هم داوری ما را اذیت کرد. مسوولان فدراسیون نیز کادر داوری خوبی را برای این بازی انتخاب کرده بود ولی هم ما و هم حریف نسبت به داوری معترض بودیم. به هر حال قرار شد فیلم آن بخشی که نسبت به آن اعترض داریم را برای فدراسیون ارسال داریم. ما قصد داریم به داوری این بازی اعتراض کنیم، چرا که روند بازی بیشتر به سود حفاری بود.

جدیدی‌زاده در ادامه عنوان کرد: ما برای شروع فصل چند ضعف داشتیم که به مدیرعامل نیز آن‌ها را اعلام کردم؛ یکی در بخش دروازه‌بان بود و با توجه به این‌که اگر تیمی می خواهد برای قهرمانی تلاش کند باید یک گلر قوی داشته باشد، توانستیم توسلی را جذب کنیم. به نظر من 70 درصد قهرمانی یک تیم به یک دروازه‌بان بستگی دارد. در برخی پست‌ها نیز با مشکل مواجه بودیم و تلاش کردیم بازیکنانی بگیریم که ضعف‌ها جبران شود. خدا را شکر امسال تیم بی‌حاشیه‌ای داریم و همه بازیکنانم یک‌دل هستند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: نسبت به تیم‌های دانشگاه آزاد و ملی حفاری، یکی دو ملی پوش کمتر داریم ولی تاکنون به آن‌چه مدنظرمان بوده است، رسیده‌ایم. امسال نسبت به سال قبل بیشتر هزینه کرده‌ایم و به نظرم این نوع هزینه کردن جواب داده است. بازیکنانم بسیار تلاش می‌کنند و امیدوارم امسال به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی با بیان این‌که امسال سطح کیفی لیگ فوق‌العاده است و اصلا قابل قیاس با سال گذشته نیست، عنوان کرد: امسال نمی‌توان بازی‌ها را پیش‌بینی کرد و به جز دو سه تیم‌ پایین جدول که دست به جوان‌گرایی زده‌اند و هزینه آن‌چنانی هم نداشته‌اند که بحث این تیم‌ها جدا است اما سایر تیم‌ها حرف برای گفتن دارند. به نظر من این لیگ می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار