شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

شوشان – حبیب الله بهرامی : مسوولان و نخبگان خوزستان، از استاندار گرفته تا نمایندگان و دیگر مقام های اجرایی نیازی نیست به خود آیند و احساس مسوولیت کنند!

خوزستان بايد همچنان تاوان بدهد و سكوي پرتاب آدم هاي كوچك و فرصت طلب از دیگر استان های کشورمان باشد!

این درست که شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي خوزستان از شركت هاي استراتژيك و مهم است كه اگر درست مديريت نشود باعث اتفاق ها و ناراحتي هاي عجيب اجتماعي خواهد شد؛ اما هنوز يادمان نرفته دو سال پيش با ورود ريز گردها و رطوبت بالا، تمام مقره هاي شركت برق خوزستان از كار افتاد و با قطع برق چه مشكل های عظيمي براي مردم استان به ویژه اهواز پيش آمد.

 مردم هنوز به یاد دارند يكي از شركت هايي كه با تمام وجود و برأي حتا لحظه اي تعطيل نشد و با تمام ظرفيت و مديريت صد در صد بومي و باعشق و فداکاری در خدمت شان بود و كلیه جايگاه هاي سوخت استان به طور شبانه روز مشغول انجام وظيفه بودند؛ شركت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان بود ...

شرکتی که با مديريت کارامد و عشق و علاقه كاركنان اش در خدمت رسانی به مردم استان از هیچ کوششی فروگذار نکرد. چرا که مسوولان و کارکنان ایثارگر و فداکارش از دل اين مردم دل سوخته بودند و با درد اين مردم مظلوم آشنا بوده و هستند...

با این حال، مدت شش ماه است شركت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان به واسطه بازنشستگي مدير قبلي اش توسط يكي از نيروهاي باسابقه وتحصيلكرده هاي بومي و با عنوان سرپرست اداره مي شود.

سرپرستي كه هم مورد تأييد استاندار خوزستان و هم كاركنان شركت پخش است و در همين مدت شش ماه كارنامه و رزومه اي بسيار قوي اش نشانگر كارايي بالاي او است.

این در حالی است که سال ها است نفت و گاز و پتروشيمي و كشاورزي خوزستان در اختيار چرخه اقتصاد كشور است و بیش تر شهرهاي كشور روز به روز به لطف اقتصاد خوزستان آباد و آبادتر مي شوند اما سهم بچه هاي خوزستان فقط نگاه كردن و لذت بردن از آبادي و آباداني تهران بزرگ، تبريز، كرمان، يزد و شمال و شرق و غرب كشور است!

از سوی دیگر، چند سالي است با وجود حمله ريز گردها به خوزستان. مسوولان أصفهان با حمايت مركز نشينان به دنبال بردن آب كارون هستند.

مردم می پرسند: آیا بردن نفت وگاز و... كافي نبود که حالا در يك خبر عجيب و باور نكردني و با توجه به وجود يك سرپرست قوي كاربلد و با تجربه وتحصيلكرده خوزستاني و با وجود چندين كارمند با مدرك دكترا، فوق ليسانس و ليسانس در شرکت پخش فراورده هاي نفتي منطقه خوزستان، در يك اقدام كاملا ناسيوناليستي توسط مدير پخش فرآورده هاي ايران - كه يك اصفهاني است - رييس انبار نفت أصفهان كانديدای مديريت شركت پخش فراورده هاي نفتي خوزستان شده است!؟

مسوولان و نخبگان خوزستان، از استاندار گرفته تا نمایندگان و دیگر مقام های اجرایی نیازی نیست به خود آیند و احساس مسوولیت کنند!

مردم از حکیم ابوالقاسم فردوسی می پرسند: نفت و گاز و كشاورزي و كارون مان را بردند و به روی خود نیاوردند؛ آیا کافی نبود؟!

ايا رييس أنبار نفت أصفهان برتر از تحصيلكرده ها و مخلصان بسيجي استان است؛ كه يادگاران دوران دفاع مقدس هستند؟!

اگر برخی دولت مردان، كارون مان را بردند؛ خب اجازه ندهیم عزت مان را هم ببرند؛ که حضرت فردوسی در این باره می فرمایند: "بیایین همه دست یاری برید/ و استان تان را به بد نسپرید"

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار