اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
معاون پژوهشی موسسه امام خمینی (ره):
معاون پژوهشی موسسه امام خمینی (ره) گفت:جمهوری اسلامی ایران یک جمهوری اسلامی واقعی است که با برخورداری از نعمت ولایت فقیه دارای اقتدار مثال زدنی است.
آئین پاسداشت حماسه 9 دی با عنوان اجتماع من انقلابی ام با حضور صدها نفر از مردم اندیمشک شامگاه جمعه در تالار فرهنگ اندیمشک برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا با اشاره به جایگاه 9 دی گفت:9دی یک الگو است و باید به این حماسه مفتخر بود.

وی اظهار کرد:از ابتدای انقلاب اسلامی همواره فتنه های مختلفی نظام اسلامی را تهدید کرد که ملت ما با سربلندی از تمام این فتنه ها بیرون آمد.9 دی نیز نمونه ای از همین فتنه های دشمنان بود که مردم با حضور به موقع در صحنه اجازه هرگونه توطئه را از دشمن گرفتند.

حجت الاسلام سقای بی ریا افزود:دشمن برای ضربه زدن به جوانان ما با هزینه های گزاف و هزاران کانال در شبکه های اجتماعی وارد عمل شده است .

وی گفت:آنها با این تلاش ها و توطئه های می خواهند جوانان و مردم را نسبت به انقلاب و آینده نظام اسلامی ناامید و بی اعتماد کنند.

وی خاطرنشان کرد:انقلاب ما جمهوری اسلامی واقعی است و اسلامیت نظام به قانون اساسی ما می باشد که شهید بهشتی و بزرگان در قانون اساسی نوشتند که هیچ قانون و بخشنامه ای خلاف قوانین اسلام نباید در جامعه تصویب شود.

این فعال سیاسی گفت:ما باید به داشتن ولی فقیه در این جامعه افتخار کنیم که امروز رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره موجب نجات سایر کشورها نیز شده است.

وی گفت:بارها دشمن خواسته نظام اسلامی را از بین ببرد اما رمز موفقیت ما در برابر دشمن همین وجود رهبر معظم انقلاب می باشد.

وی با اشاره به موضوع برجام گفت:عده ای می خواستند فقط با آمریکا مذاکره کنند که حضرت آقا آنها را نجات داد.در برجام بسیاری از تعهدات را دادیم و همه تعهدات عملی مربوط به ما بود اما تعهدات غیر عملی مربوط به طرف مقابل بود که به تعهدات خود عمل نکرد.

حجت الاسلام سقای بی ریا با اشاره به اینکه جامعه ما بر اساس جمهوریت است گفت:بسیاری از امور ما در دست مردم است و مردم تعیین کننده می باشند.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک نیز در این همایش در سخنانی به رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار