اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
سرپرست فرمانداری اهواز گفت:تجمع امروز برخی از شهروندان در مرکز شهر اهواز قانونی نبود هر تجمعی که قرار است انجام شود باید مجوز قانونی داشته باشد.
نبی‌الله خون میرزائی  در رابطه با تجمع برخی از شهروندان در مرکز شهر اهواز اظهار کرد: جمعی از بازنشستگان و کارگران که حقوقشان به تعویق افتاده بود عده ای از بیکاران متقاضی کار و برخی معترضین به مسئله انتقال آب و گردوغبار در این تجمع حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در بین معترضین افرادی نیز بودند که از فرصت پیش آماده سوءاستفاده کردند گفت: فراخوان‌های این‌چنینی قانونی نیست و هر تجمعی که قرار است انجام شود باید مجوز قانونی داشته باشد.

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: کسانی که خواهان تجمع هستند باید مجوز قانونی را از مجراهای قانونی دریافت کنند هر کس که فراخوانی برای این قبیل تجمع‌های غیرقانونی بدهد هر اتفاقی رخ دهد مسئولیت آن بر عهده خود او خواهد بود.

خون میرزائی عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده دولت و خدمتکار مردم شهرستان اهواز به نمایندگی از استاندار وظیفه خود دانستم در بین معترضین حاضر شوم تا اعتراض‌ها و درخواست‌های مردم را بشنوم.

وی افزود: معترضین را راهنمایی کردیم تا از طریق مجاری قانونی برای حل مشکلات خود اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری اهواز تاکید کرد: همه موارد و مسائل مطرح شده در بین معترضین را دست بندی خواهم کرد و امشب به شخص استاندار منعکس می‌کنم.


/فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار