اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
حسنوند در نطق میان دستور:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بسیج همگام با انقلاب اسلامی ایران در حال توسعه فراگیر جهانی است و یک الگوی بی نظیر برای همه ملت های مظلوم و آزادی خواه جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فریدون حسنوند در نشست علنی امروز (5 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار داشت: 5 آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بود همان درخت پرثمری که شکوفه های آن بوی حدیث عشق می‌دهد و یکی از ثمره های مدرسه عشق و اخلاص تولید امنیت پایدار در داخل و خارج کشور است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این تفکر ناب نه تنها بر صحنه امنیت و دفاع مورد استفاده قرار می گیرد بلکه می تواند در همه زمینه ها باعث رشد شود، امروز بسیج همگام با انقلاب اسلامی ایران در حال توسعه فراگیر جهانی است و یک الگوی بی نظیر برای همه ملت های مظلوم و آزادی خواه جهان است.

وی افزود: بسیج لبنان، حزب الله که با غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی مقتدرانه می جنگد و او را شکست می دهد، بسیج عراق حشدالشعبی که زن و مردم، شیعه و سنی، مسیحی و ایزدی با تکفیری های وحشی مبارزه می‌کنند و آن‌ها را در هم می‌کوبد.

حسنوند متذکر شد: بسیج یمن، انصارالله که با عربستان تکفیری و وهابی می جنگد و این قدرت پوشالی را به خاک مذلت می کشاند، بسیج سوریه، دفاع مردمی که داعش و النصره ملعون را در هم می کوبد و بسیج افغانستان، لشگر فاطمیون که با اشغالگران می جنگد و لحظه ای سازش نمی کند، هر نیروی مردمی که در جهان مقابل ستمگران ایستادگی و در دفاع از محرومان و مستضعفان مقاومت نماید، بسیج لقب دارد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: 4 آذرماه مصادف با سالروز بزرگترین عملیات هوایی بعثی در دوران جنگ تحمیلی در سال 1365، این بمباران وحشیانه که توسط 54 هواپیما و به مدت یک ساعت و 45 دقیقه صورت گرفت، طولانی ترین بمباران تاریخ پس از جنگ جهانی دوم بود که در آن بسیاری از نقاط اداری، صنعتی و به ویژه مناطق مسکونی و مردم بی دفاع اندیمشک و بخشی از استان خوزستان مورد هجوم بمب ها قرار می گیرد و حدود 300 نفر شهید صدها نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: به همین دلیل اندیمشک شهر یک هزار شهید و سنگربان کرخه و دز و دروازه ورودی کربلای ایران لقب گرفت و در این رابطه امام راحل پیام می دهد که این اندیمشک است که مورد تجاوز دشمن واقع می شود و مردم فریاد جنگ جنگ جنگ تا پیروزی سر می دهند و رهبر معظم انقلاب در اولین نماز جمعه پس از بمباران اندیمشک این صحنه هولناک چنین تفسیر نمود که صدام در اندیمشک قصابی کرد.

حسنوند متذکر شد: امروز کمترین توقع مردم ثبت این روز تاریخی به نام روز مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در تقویم کشور می‌باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این روزها شکست داعش نمایش قدرت و وعده الهی در قامت اراده و استقامت مردم است با شکست داعش باید پذیرفت که ایران یکی از قدرت های تأثیرگذار منطقه است که می تواند در موضوعات استراتژیک و حساس منطقه نقش آفرین باشد، گفت: دنیا باید بداند قدرتی به نام ایران نمی توان با زبان زور سخن گفت.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان مدافع حرم و نقش آنها در این پیروزی چیزی نیست که مورد فراموشی قرار گیرد، بیان کرد: آنان نگذاشتند سال 61 هجری دوباره تکرار شود و دسیسه و تکفیر را در هم شکستند تا حریم امن ولایت از هجوم ناپاکان و حرامیان تربیت شده سعودی - صهیونیستی در امان باشد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تهدید به ترور سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی نموده که در پاسخ باید گفت، ایران اسلامی دهها قاسم سلیمانی در دل خود دارد که به عنوان سرمایه اسلام و گنجینه انقلاب در مکتب روح الله و ولایت پرورش یافته اند و دنیا باید بداند هیج گاه خامنه ای را تنها نخواهد دید ما جنگ طلب نبوده و نیستیم و تاریخ ملت ما گواه همین واقعیت است. اما افزایش قدرت دفاعی و توان موشکی جمهوری اسلامی نه قابل مذاکره است نه قابل محدودیت.

حسنوند با بیان اینکه اتحادیه عرب و شاید بهتر باید گفت اتحادیه سعودی – صهیونیستی که به جز صدور بیانیه جهت اختلاف بین مسلمین هیچ خاصیت ثمره ای برای طی این چند دهه برای جهان اسلام نداشته است و البته برای جهان عرب نیز هیچ خاصیتی نداشته بیشتر مرکز مالی و پشتیبانی عملیات ها و جنگ های نیابتی را برعهده داشته اند.

وی افزود: به برخی از حکام مرتجع حوزه خلیج فارس باید گفت، فراموش نکنید افتخارتان سردار پوشالی قادسیه بود که با پشتیبانی شما رهبری جنگ و تجاوز هشت سال به ایران را بر عهده گرفت، اما به خاک ذلت افتاد و خفت بار به دست لشکر اسلام به دار مجازات آویخته شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: برخی شیوخ مرتجع از یاد نبرده اند و در تاریخ هم ثبت و ضبط است که تعدادی از شما چگونه کاخ‌های مجلل خود را رها کرده و به جمهوری اسلامی پناه آوردند و ملت بزرگ ایران نیز بزرگوارانه و سخاوتمندانه پذیرای شما بودند و امروز در مقابل این محبت تاریخی به جز رجزخوانی بر علیه نظام مقتدر جمهوری اسلامی اقدام می نمایند.

نماینده اندیمشک در مجلس گفت: به همه آنان هشدار می دهیم، بی شک کوچک ترین تعرض به خاک مقدس ایران اسلامی با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود و هیج نقطه ای برای دشمنان ما امن نخواهد بود و تمامی پایگاه های متجاوزین و حامیان آنها در هم کوبیده خواهد شد و مطمئن باشید غرش موشک های فرزندان رشید انقلاب کاخ های شیشه‌ای سران فاسد و حکام مرتجع و دست نشانده را با خاک یکسان خواهد نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار