اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن مهر گفت: انتقال برخی از ساکنان منبع آب به شهر جدید رامین تصمیم خوبی است و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم که کلیه خدمات را برای اسکان این خانواده‌ها در شهر جدید رامین فراهم کنیم.
احمد اصغری مهرآبادی امروز، 9 دی ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهر جدید رامین اظهار کرد: انتقال برخی از ساکنان منبع آب به شهر جدید رامین تصمیم خوبی است و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم که کلیه خدمات را برای اسکان این خانواده‌ها در شهر جدید رامین فراهم کنیم. 
  
وی در خصوص وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان افزود: چون با محدودیت منابع مواجه هستیم باید پروژه‌ها را با تدبیر و اولویت‌بندی مدیریت کنیم. 
  
اصغری مهرآبادی تصریح کرد: سعی می‌کنیم منابع دولت را در جاهایی هزینه کنیم که متقاضی مؤثر دارند و در پروژه‌هایی که قابلیت سکونت را دارند. 
  
وی گفت: برای اسکان متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید رامین باید فضای سبز تجاری و دیگر خدمات ضروری از جمله مدرسه، پاسگاه، مراکز بهداشتی، درمانی و بازارچه محلی را به سرعت به پایان برسانیم تا شهروندان را به اسکان ترغیب کنیم. 
  
همچنین امیر کمالی مشاور وزیر نیرو که در این بازدید حضور داشت، اظهار کرد: تعامل بسیار خوبی با مجموعه وزارت راه و شهرسازی داریم و دولت نیز منابعی را در بخش آب و برق اختصاص داده که ما در پروژه‌های مسکن مهر صرف می‌کنیم. 
  
وی افزود: در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رامین، زمین اختصاص داده شده و به زودی کار آن آغاز می‌شود. پست برق 132 کیلووات هم در این شهر پیش بینی شده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار